1

Onderwerp: Broekies stelt zich voor!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Sam van den Broek (vandaar Broekies) ;)
Ik ben 24 jaar, getrouwd met mijn grote liefde en moeder van onze twee kids.
Een zoon van 5 jaar en een dochter van 2 jaar.
Ik ben fulltime mama, doe sindskort de overblijf bij mijn zoontje op school.
Ik ben bezig met een thuiscursus gitaarspelen omdat muziek en zingen mijn leven is.
Voor de tijd dat ik overhoud, wilde ik iets leuks gaan doen en mijn man vind mijn cake's altijd erg lekker, maar ik vind ze er nooit zo leuk uitzien.

Ik hoop hier dus meer te leren omtrent decoreren en boetseren van allerlei leuke dingen.
Ik zag op de homepage al veel duidelijke uitleg en plaatjes, maar het is leuker om met andere mensen erover te kunnen kletsen!

Ik hoop veel van jullie te mogen leren.

Groetjes Sam

2

Re: Broekies stelt zich voor!

Hallo Sam,

Groetjes ook uit Almere,

Madhuri.

3

Welkom Sam, op het forum
Veel bakplezier, ;)

Groetjes Marlies.

4

welkom op dit te gekke forum :)

5

welkom op dit supergezellige forum.

groetjes uit lelystad

Hallo,

wat ik dan wil weten, je hebt 2 kinderen, je bakt, je doet dingen op school, je doet een cursus gitaarspelen, en nog heb je tijd over....vertel me alsjeblieft wat je geheim is ;) .

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

7

Hoi Broekies.. leuk te zien dat er nog meer nieuwelingen uit Almere zijn :)

Welkom!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Hoi! Ik zag je al in de rubriek Hoe zie jij eruit ( dat bracht mij weer op het idee maar eens hetzelfde te doen ;) ): welkom hier! Je kunt hier ongelofelijk veel leren, ideeen opdoen, vragen en vertellen  dus geniet van je nieuwe hobby: het zal je niet meer loslaten! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor de vele leuke reacties, dat is al een goed begin nietwaar! ;)

sassiefrassie schreef:

Hallo,

wat ik dan wil weten, je hebt 2 kinderen, je bakt, je doet dingen op school, je doet een cursus gitaarspelen, en nog heb je tijd over....vertel me alsjeblieft wat je geheim is ;) .

Ik ben verder fulltime thuisblijfmama, mijn zoontje zit op school en ben tussen de middag twee uurtjes bezig met de overblijf, dan gaat de kleine meid gewoon mee natuurlijk. De cursus gitaar doe ik lekker 's avonds en bakken kan natuurlijk dag en nacht! :D
Heb het vroeger wel eens gedaan als ik niet kon slapen... dan kwamen mijn ouders uit bed en roken ze ineens een versgebakken cake, dat was weer eens wat anders dan de geur van koffie! hahaha

Ik wil als eerste een taart voor mijn man zijn werkgever maken. Ze bestaan deze maand een jaar en het leek me wel leuk om eens iets moois te maken.
Dus het logo van het bedrijf moet erop komen te staan, maar moeilijker wordt de juiste kleuren vinden hihi

Maar eerst zal ik het een en ander moeten bestellen... heb nog geen vierkante taartvorm ;)

Liefs, Sam

10

Hoi Samantha
Ik heb net even op je hyves pagina gegluurd en zag dat je ook Andy Mckee al hebt ondekt :D wat een geweldige gitarist he! Ik heb het geluk gehad hem in Den Haag live te zien optreden.. maar ik kan helaas door omstandigheden mijn gitaar niet meer oppakken.. (geopereerd aan beide handjes) vandaar dat ik nu de deegroller maar ten hand neem haha :)

Wel handig meerdere mensen uit Almere bij elkaar te hebben, mocht onze verzameling bakblikken in de loop van de tijd uitbreiden is dat een mooi uitwisselings project.. helemaal met de speciale bakvormen.

Ik heb al de website van Madhuri bewonderd en me vergaapt aan al het moois en me verwonderd of ik ooit tot iets in staat zal zijn wat maar een beetje in de buurt komt.. Ik hoop dat ik snel aan een workshop van haar kan deelnemen.

Groetjes uit Almere Haven!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Bommeltje;
Hahaha ja, inderdaad Andy KcKee is een fantastische getalenteerde gitarist! En hij is ook echt de reden waarom ik gitaar wilde leren spelen. Ik heb het altijd een mooi instrument gevonden, maar de stap naar het leren, was altijd erg groot.

Hetzelfde geldt voor taarten maken... ik dacht altijd... dat kan ik nooit, maar na even lezen en rondneuzen denk ik... ik begin simpel en wie weet maak ik over 2 jaar ook wel zulke prachtige creaties! :)

Vandaag is de eerste stap gezet, want heb zojuist de rolfondant besteld in de webshop! Morgen even de andere spullen halen en dan ga ik van het weekend aan de slag, zodat manlief maandag de taart mee kan nemen.

De taart wordt in zijn geheeld groen met witte letters en het logo van zijn werk. Met een vulling van jam en aardbeien saroma. Ik heb er zin in!!! :D

Liefs, Sam (almere stad)

12

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif