1

Onderwerp: tip bakvormen lidl

vandaag...maandag 11 december zijn er weer allerlei bakvormen te koop bij de Lidl, sommige alleen bij regio 1 en 4 zag ik. (zie www.lidl.nl).
Bakvormen in verschillende vormen en van die uitrekbare.

Misschien heeft iemand van jullie er iets aan (er was er ook 1 in de vorm van een grote vlinder).

groetjes Marijke

2

Re: tip bakvormen lidl

Hoi Marijke,
Bedankt voor de tip. Ik ben meteen bij de Lidl (er zit er 1 bij ons aan de overkant) gaan kijken, want die vlinder leek mij wel leuk helaas hadden ze die vlinder niet nu al niet meer.

Groetjes Corien.

3

Ik ben vanochtend ook wezen kijken, maar helaas hadden ze hier ook de vlinderbakvorm niet meer. Ik heb wel de taartplateau gekocht die draait en een blik vol met muffinrecepten.

Groetjes Miranda

4

Ik vraag me zelfs af of de vlinder wel geleverd is want ik was er vanmorgen om half 10 en er waren genoeg vormen maar geen enkele vlinder....

groetjes Marijke

5

ik heb ook het taartplateau gekocht en de digitale weegschaal.
ik heb ook nog met de muffinrecepten in mijn handen gestaan, maar kon niet zien wat er nu precies in zit, zitten er leuken tips en recepten in, Miranda?

6

Hier zeiden ze bij de Lidl dat ze de vlinder niet ontvangen hadden. Ik heb nog wel een leuke bloem en rozenmuffinvormen ervandaan gehaald.

Groetjes,
Miriam

7

Ja er zitten lekkere recepten erbij. Er zitten ook recepten bij voor een hartige muffin, dus met groente en kruiden. paprikamuffins, mediterrane muffins, kruidenmuffins, kalkoen-kruid muffins, griekse muffins, maar ook papajamuffins, abrikozenmuffins, ga zo maar door. Heeeeeel lekker dus.