1

Onderwerp: Voorstellen

Hallo,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik heb zojuist al een 2-tal berichtjes op het forum geplaatst, dus kan ik ook hier niet achterblijven ;-)

Ik ben Aline, 22jr oud en woon met man en 2 kindjes in Friesland. Ik ben voor de verjaardag van mijn man begonnen met een simpel appeltaartje en een al iets moeilijkere chocolade taart (de exacte naam ben ik even kwijt), helemaal zelf in elkaar gefreubelt en het zag er nog redelijk uit ook. Hij smaakte overgens ook prima! (alleen hou ik zelf niet zo van chocolade in taarten, omdat ik dat te machtig vind). Nu zag ik op een ander forum een aantal hele mooie taarten voorbij komen en ik werd nieuwsgierig, dus via via ben ik onlangs op deze site terecht gekomen. Ik zag het ontzettend grote en leuke aanbod in de webwinkel, en ik was meteen verkocht. Wat een mogelijkheden!!

Maar goed, ik heb hier geen kaas van gegeten en weet echt niet waar ik moet beginnen. Mijn zoontje is 30 nov jarig en ik wil voor hem graag een mooie kindertaart maken. Ik heb al het een en ander bekeken op het forum, en ik denk dat ik er wel uit ga komen. Komende week maak ik een oefentaart en dan maar voor het 'eggie" !! Spannend.

Groetjes Aline

2

Re: Voorstellen

welkom :)

3

Welkom en gaat je best lukken Aline,

groetjes Madhuri

Welkom hier en als je veel snuffelt en rondkijkt dan zal je zien dat je veel kan leren hier en veel kan genieten....succes ermee en we zien het resultaat wel!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

5

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif