Onderwerp: Sugercraft gun of ribbon cutter???
Dilemma, dilemma.... Ze lijken me alletwee zo ontzettend handig, maar ik wil ze niet (nu...) alletwee aanschaffen. Welke zouden jullie nemen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Sugercraft gun of ribbon cutter???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dilemma, dilemma.... Ze lijken me alletwee zo ontzettend handig, maar ik wil ze niet (nu...) alletwee aanschaffen. Welke zouden jullie nemen?
sugar craft gun!!
beide
maar sugar craft gun gebruik ik meer dus dan zou ik die nemen
Beide, maar begin maar met de sugargun.
Beide ja. Maar als je
Ik ga ook voor de Supercraft gune....:lol:
Ik wil hem niet meer missen.....
Groetjes Marlies.
Wat zijn jullie eensgezind zeg! Dat is makkelijk... Dan komt de ribbon cutter maar met Sinterklaas... Bedankt voor de reacties!
wedden dat je die ribboncutter toch eerder aanschaft als je eenmaal merkt hoe handig hulpmiddeltjes zijn, wil je meer, meer enne.... nouja gewoon eigenlijk alles
Dat herken ik wel, ja... Ben nog een beginner, maar met 3 verjaardagen en 2 bruiloften in het vooruitzicht... Ben nu bij 2 webshops m'n winkelwagen aan 't vullen, omdat ik niet alles bij 1 kan halen, en zit, inclusief 5 kg marsepein, 2 kg fondant en 1 kg biscuitmix, op zo'n EUR 225,-... En dan heb ik nog lang niet alles wat ik graag zou willen hebben... Wat hebben we toch een heerlijke hobby...
Ben nog maar een beginner,maar wil graag alles weten.Wat is een sugarcraftgun en wat doe je er mee!!!.En die ene dinges wat kun je daar mee doen??
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1087
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=77
Hier zie je ze, en erbij staat waarvoor je ze kan gebruiken.
Hahah de sugargun heb ik toevallig vandaag besteld.............en die andere komt nu hooooooog op me lijstje te staan!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Sugercraft gun of ribbon cutter???