1

Onderwerp: Mijn allereerste taartje

Vorige week mn allereerste taart gemaakt. Ik ben er helemaal niet tevreden over.
Heeft er iemand tips om de poedersuiker van de taart af te krijgen? Met een kwastje gaat niet alles eraf. Ook ben ik niet tevreden over de afwerking van de rand onderaan de taart. Maar....hij was wel lekker...hihihih

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QF8CQ7S.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GERBUL63.jpg

Liefs Joyce

2

Re: Mijn allereerste taartje

Het is een mooi lief taartje.
Zeker de roosjes zijn goed gelukt. Dat heb ik nog niet helemaal onder knie.

BerberLicious

3

een schatje hoor... :)

cake a day, takes the sorrow away!!!!

4

wat een mooie taart, dat beloofd wat. en wat betreft de poeder. ik rol mn marsepijn vaak uit in crisco (=een soort vet verkrijgbaar in de webwinkel). totaal geen vlekken en ook handig om dun op de roller te smeren.
op naar taart nr 2

5

Erg mooi voor een eerste!! Wat betreft poedersuiker is het het handigst om vanaf het begin af aan al te voorkomen dat het op je nette kant terecht komt. Dus; met beleid strooien en met beleid rollen.

6

Ik vindt het een super taartje!! Ben bang dat mijn eerste niet zo mooi gaat worden

Groetjes Cindy

7

Dat ziet er leuk uit op naar de volgende.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

8

Leuk taartje, wowie jij hebt het ook in de vingers....je eerste taartje.....dat beloofd nog wat!!!! :Y
Je roosjes zijn ook goed gelukt!

Idd zorgen dat je poedersuiker aan de onderkant blijft of uitrollen op een keukenzeil die niet plakt.....heb je ook geen poedersuiker nodig!!! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

Ik vind hem echt heel mooi voor je eerste! :Y
Je kan vanonder altijd een mooi randje kleven als je je onderkant niet zo netjes vind.

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

10

ik gebruik nooit poedersuiker , dus de vlekken ken ik ook niet , ik rol uit op een tafelzeil met een beetje crisco er op , ik vind je taart erg mooi  , ga ik ff onthouden, onderlangs zou je allemaal kleine balletjes kunnen doen , dat vind ik altijd er leuk staan.

op naar de 2e taart!

11

Leuk taartje heb je gemaakt. Poedersuiker gaat er toch bij mij altijd goed af hoor met een droog kwastje.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

12

Goed gelukt. Ik zeg ook crisco! Wereldspul.

Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

13

Wauw, die is mooier dan mijn 1e!!!

Ik kreeg vandaag de tip om uit te rollen op bakpapier,en dan met bakpapier en al omgekeerd op de taart leggen. Dan bakpapier verwijderen en klaar :D Vond het een goede tip :)

14

Lief taartje

15

wat een lievie

16

Leuk gedaan zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Hoi, Ik ben ook beginner en ik rol mijn marsepein uit op doorzichtig tafelzeil (bij marskramer gekocht, kost bijna niets). Zo heb je geen poedersuiker of crispo nodig en kun je ook even spieken aan de "goede" kant of je marmering oid goed is. Dan til ik tafelzeil op en leg m over de taart en rol tafelzeil eraf. Doekje over tafelzeil en klaar!
Heb vorige week randjes gekocht bij de cakewinkel, daar kun je heel mooi je randjes mee wegwerken aan de onderkant. Kan ook gewoon met streepje marsepein, bolletjes oid. Wel snijd ik de onderrandjes altijd af met de bolle kant van een lepel (eerst even met botte kant van mes marsepein aandrukken op de taart en waar je moet snijden) zo krijg ik de onderkantjes soms ook zonder verdere versiering strak!
Zijn tips van een beginner dus misschien krijg je veel betere tips maar ik kom hier best een end mee!! Vind je taart overigens errug goed voor een eerste!! Weer een talent ontdekt!

Er is altijd wel iets te vieren!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=VBEHUGH4

18

is mooi geworden hoor!

inderdaad als je het niet mooi afgewerkt vind een randje onderaan, balletjes, bloemetjes of misschien rolroosjes