26

Re: Mijn T&T taart

Ja, deze had ik ook gezien, vond hem erg leuk.
Tips kan ik niet geven want ik vrees dat ik niets lang kon bestuderen, beetje druk dagje vrees ik. :O
Ook ik weet dat er erg op smaak werd gelet, geen idee of het daar in zar want ik heb hem niet geproefd, volgens mij durfde niemand sommige taarten aan te snijden. :D Bij mij heb ik het maar zelf gedaan, en toen ging hij rap. :lol:

27

Carina schreef:

Ik vind hem echt prachtig! Ik vind het ook jammer dat je alleen punten zag. Ik ben daarom op zoek gegaan naar een jurylid. Ik weet zeker dat ze op smaak en naar uiterlijk keken en dat je extra punten kon verdienen als je voldeed aan het thema 'hollands glorie' Ik heb Joey Mercure nog gesproken en die heeft dus echt op smaak gejureerd. wellicht heb je daar wat puntjes laten vallen?? Ik heb jouw taartje niet geproefd, dus ik weet het niet hoor? Wel jammer dat je zo teleurgesteld bent/was...
Ik hoop dat dat gevoel snel zakt :)

Ja hoor, ben het gevoel al helemaal kwijt, mede doordat ik het hier geplaatst heb en van deze en gene toch tips krijg waar ik echt wat mee kan, daar ben ik erg blij om :)
Ik ben ook blij dat we later nog de punten van de jury krijgen toegestuurd, snap ook dat dat niet allemaal lukt op een dag...er wás al zoveel te regelen en dat hadden ze prima gedaan!!

Je hart fluitsert, luister goed!

28

Ik snap wel dat je teleurgesteld ben. En ik snap die jury leden niet, Ik vond die van jou zo geweldig mooi, super strak qua design en uitvoering.

29

Ik vond hem mooi!

30

Jammer dat je een beetje teleurgesteld bent. Zo op de foto vind ik je taart er heel leuk uit zien :Y

31

Ik vind hem er erg mooi uitzien, echt hollands glorie :Y. Jammer dat je niet hoger bent geeindigd.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

32

Je het al een hoop verbeter punten gehoort, dus ik zeg alleen maar....dat ik hem erg mooi vind...super gedaan meid!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

33

Vind hem ook erg mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

34

Hele mooie strakke taart zeg, :)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

35

:O  :O  ik heb deze helemaal niet gezien...hoe kan dat nou?? 
Nou ik vind hem h

36

Ik snap er niks van, ik vond die van jouw zo mooi strak en afgewerkt! Net alsof het een dummy was! Misschien miste ze originaliteit, dat hij in hun ogen te gewoontjes was in vergelijking tot andere taarten? Ik gok maar iets hoor, ik vond het in ieder geval een super leuke mooie taart!