1

Onderwerp: Mijn T&T taart een koe..

Na heel lang dubben heb ik dan toch mee gedaan..Aangezien de hele week in het teken stond van mijn dochters verjaardag kon ik om precies te zijn pas gisteravond om 19.30 uur beginnen aan mijn wedstrijd taart :s  Was om half 3 vannacht klaar en niet tevreden, wou eigenlijk niet gaan, maarja hij was toch wel grappig en anders had ik met een hele grote taart thuis gezeten..dus toch nog op het laatste moment besloten om toch te gaan, met 140 km p/u :o naar Hilversum gesjeesd om nog op tijd te zijn.. Hij was dus niet strak, maar wel grappig en uiteindelijk viel het me nog niet eens tegen 6e in klasse C :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-386U3IDY.jpg

Het was erg gezellig trouwens :)

2

Re: Mijn T&T taart een koe..

Hij is zo lief....

3

Hij is super! Was zonde geweest als je hem niet geshowd had hoor!!!!!!!

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

4

als je niet zo tevreden bent, dan beloofd dat veel goeds voor volgend jaar ;) Ik vind hem wel errug leuk !

5

wat showt ze haar uiertjes mooi! :lol: leuk koetje hoor!!!

groetjes Ellen

6

mooi hoor!
denk dat mijn schoonzusje em geweldig zou vinden ze is gek op koeien!

groetjes José

7

Hij is errrrrug leuk. Wat een schatje. Leuk gemaakt.
GRoetjes Natascha

8

Hij was erg schattig! En volgend jaar gaan we gewoon in de herkansing ;)

Life is uncertain... do the wud first! ;)

9

ja, dat vond ik ook een ontzettende lieverd!!! een hoog knuffelco

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Ik vond hem erg leuk. Ik vraag me af waar je dat gras mee hebt gemaakt van de ondertaart? Het was alleen erg jammer dat hij op het laatst zo begon in te zakken. Maar het was een erg mooie taart!

11

Wat een schattige taart, leuk koetje !

Groetjes, Conny

12

Ja heeeel leuk!

Ik was ook benieuwd naar het gras, is dat ouwel?

Groetjes Renske

13

Leuk!

Groetjes, Sylvia

14

hij was heel leuk, wat was eigenlijk de vulling ook al weer?

15

lise schreef:

hij was heel leuk, wat was eigenlijk de vulling ook al weer?

Oja de vulling...
kruidnootjes botercreme met een laag chocolade pudding, op water basis anders durfde ik niet aan omdat hij een hele dag op de beurs zou staan, vroeg me eigenlijk af mocht het eigenlijk op melk/slagroom basis?? en een dun laagje knapperige pure chocolade.

16

Wat een gezellige koe, hijligt er ook zo heerlijk bij.
Net zo als ik na een dagje beurs!!!

Suzanne

Groetjes Suzanne.

17

wat een schatje zeg! supermooi

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

18

Hij was echt supergaaf gemaakt.......top zo in vorm helemaal, maar wat dacht je......ik zal een taart maken voor AL het beurspubliek?.......een megaondertaart en dan ook nog een koe op (bijna) ware grootte :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

19

Het was een joekel van een taart!!! EWen koe om op te eten!

lekker duurt het langst!

20

lune schreef:

Hij was echt supergaaf gemaakt.......top zo in vorm helemaal, maar wat dacht je......ik zal een taart maken voor AL het beurspubliek?.......een megaondertaart en dan ook nog een koe op (bijna) ware grootte :lol:

:lol: :lol: :lol: hahaha lig nu bijna onder de tafel van het lachen.., je slaat echt de spijker op zijn kop en ben moe en een drankje op ook geen goede combi: wordt er een beetje melig van... tja ik had inderdaad beter met een klein strak taartje kunnen komen hahaha, maargoed dit zat in mijn hoofd dus vandaar....en er hebben aardig wat mensen van kunnen proeven ;) Maareh volgende keer (mocht ik nog eens mee doen) wordt het waarschijnlijk een kleiner en netter taartje haha :lol: Maargoed aldoende leert men.

21

Toch super leuk!!

22

hij is ook schattig!!

23

Ik vind het een geweldige taart,super!

24

Oooow wat een super koe.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

25

Een hele leuk taart :Y
Je koe is echt goed gelukt!