Onderwerp: azijn lucht
Voor het eerst maak ik een pakje witte fondant open en wat stinkt dat zeg echt een azijn lucht getver....
Gelukkig was de smaak wel prima in orde...
Hebben jullie dit ook ondervonden??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » azijn lucht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst maak ik een pakje witte fondant open en wat stinkt dat zeg echt een azijn lucht getver....
Gelukkig was de smaak wel prima in orde...
Hebben jullie dit ook ondervonden??
Ja, dat klopt. Ik vind het er ook wel naar smaken.
Ik denk dat het door de verpakking komt want ik koop het zelfde merk nu in emmers van 5 kilo en dat ruikt heel anders. Vind het ook lekkerder smaken daardoor.
Daarom maak ik zelf mmf, maar een paar druppeltjes citroenaroma door je kant en klare fondant kneden maakt ook een wereld van verschil.
als je dan de taartdoos openmaakt ruikt je taartje ook lekker en geen vieze fondantlucht.
Gr Paloma
Ik was er nog niet aan toe gekomen om het eens hier te posten, maar ik had ook die vieze geur. Voortaan voor mij ook alleen maar zelfgemaakte MMF (wilde eens makkelijk met gekochte fondant, maar nu toch maar niet meer).
Ik vind die "azijn" fondant ook wel erg zacht en klef...
Hmmm...ik heb de nieuwe nog niet geprobeerd maar die oude (pettinice)uit de webshop die ruikt niet vies hoor !
Hmmm...ik heb de nieuwe nog niet geprobeerd maar die oude (pettinice)uit de webshop die ruikt niet vies hoor !
... daar heb ik een ander idee over...
katleen
Als je er echt aan snuffelt vind ik het niet heel lekker ruiken, maar zodra je er mee aan de slag gaat of er marsefond van maakt, heb ik nergens meer problemen mee, niet met de pettinice en niet met de regalice
Heb het goed gekneed en toen verwerkt en als ik toen de taart af was er echt met mijn neus bovenop zat rook ik het nog wel maar niet meer zo heel erg...
Durf het mmf nog niet echt aan om te maken lijkt me zo'n smerige boel worden.. Heb wel al mm gekocht dus wie weet!!!
Hihihi, mijn zoontje van 9 klaagde ook al toen ik de verpakking openmaakte (regalice), "Mam, ik ruik azijn, hoe kan dat?" Vind zelf die lucht idd ook niet lekker, maar dat is alleen als je de verpakking openmaakt. Eenmaal verwerkt ruik/proef ik het niet meer. Overigens vind ik mmf ook lekkerder. Maar wel meer werk....
Groetjes, Jozien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » azijn lucht