1

Onderwerp: Goud en zilver glanspoeders uit de webshop?

Voor oud en nieuw ben ik alvast het een en ander aan het verzinnen.
Ik wil een taart maken met gouden en zilveren sterren.

In de webshop heb je goud en zilver glans poeder, "basic" en "special" Heeft iemand een idee wat het verschil is? Wie heeft er ervaring met deze poeders? Kan je dus gewoon je blanke marsepein sterretjes bepoederen?

Groetjes chantal

2

Re: Goud en zilver glanspoeders uit de webshop?

de basic poeders zijn het normale glans zilver en goud en de specials hebben een meer 'oudere'kleur,wat ik begrepen heb kun je het op blank marsepein doen maar werkt het zilver beter op grijs en het goud beter op geel gekleurd marsepein!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Hallo Chantal,

Het is als volgt: "vroegâh" had onze leverancier alleen een heel speciale range met "edelmetaal" glitterpoeders. Van light gold tot antique en dat ook in zilver en dan nog brons koper etc. Later zijn ze de "populaire" kleuren in een goedkopere verpakking gaan doen, waardoor het een vriendelijke prijs kon krijgen. Deze worden dus verkocht onder het "basic" assortiment, omdat het echt allen de "basis" kleuren zijn. De speciale, zoals inderdaad koper, brons en antique gold zijn alleen in die speciale serie te koop en door de lagere oplage helaas ook wat duurder.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Oke Inge, ik snap hem. Ik had het idee dat er misschien ook verschil in zat in gebruik ofzo. Nou van de week maar weer bestellen dan, voor je 't weet staat oud en nieuw alweer voor de deur he? En nu ik deze nieuwe hobby heb verwacht ook iedereen dat ik een taart maak natuurlijk.....

Groetjes Chantal