Onderwerp: Ouwel direct op chocolade ondergrond?
Weet iemand of het mogelijk is om een ouwel direct op een chocolade ondergrond te plaatsen of is het beter de chocolade eerst te laten drogen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ouwel direct op chocolade ondergrond?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of het mogelijk is om een ouwel direct op een chocolade ondergrond te plaatsen of is het beter de chocolade eerst te laten drogen?
Heb het zelf nooit gedaan maar het lijkt me beter om de chocolade te laten drogen. Want ik denk dat ander je ouwel nat word en dan zie je niks meer van je print.
klinkt inderdaad logischer... sowieso weet ik niet hoeveel je nog ziet als je ouwel op donkere chocolade legt?
Leg je ouwel maar eens op een reep chocolade, dan zie je wat je er nog van ziet straks op de taart.
Vanavond zal ik het op natte chocolade en droge proberen, er zit nl. wat extra witte stukken langs de ouwel waarmee ik wat kan experimenteren. Ik zal nog even laten weten wat het beste gaat.
Groetjes,
Marja
en hoe was het gelukt ik wil chocolade lollies maken met een print erop ik dacht op laten drogen en dan vast plakken met piping gel
Hallo Riet,
Ik heb de ouwels eerst met gesmolten chocolade op chocolaatjes geplakt (heel dun),
daarna laten drogen en een mooi randje eromheen gespoten. Foto bleef mooi en is nog steeds mooi hoorde ik.
Groetjes,
Marja
oke ik sanp het nit zo goed maar dat geeft niet dus de ondergrond van de ouwel is gesmolten chocolade daar heb je het opgeplakt
en is de foto in de parade of heb je hem nog een keer voor mij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ouwel direct op chocolade ondergrond?