Onderwerp: Koe met bruidspaar
hallo meiden,
Ik ben net gebeld door een jong stel die 14 november gaan trouwen. Omdat ze nog niet zoveel geld hebben, gaat hun tante allemaal moorkoppen maken voor ze. Maar omdat hun erg enthousiast waren over mijn frutsels, vonden ze eigenlijk wel dat er toch wel een bruidspaar van marsepein bij moest.
Nu geven ze het feest op de boerderij en omdat het toch in stijl moet, willen ze graag dat het bruidspaar met koe is, ik dacht zelf, de bruid op de koe neer te zetten en dan de sluier over de kont van de koe draperen, maar ik wil wel graag dat dit een beetje op kant lijkt, hoe doe ik dit.
In de sluier wil ik dan de voorletters van het bruidspaar verwerken. De bruidegom gaat ernaast 'lopen' met een melkbus in zijn handen, of die laat ik op een krukje zitten en naar de bruid kijken, met een melkemmer ernaast.
Kan ik dan blanke marsepein alvast met tylose vermengen en dit dan later kleuren, of moet ik steeds kleine stukjes eerst kleuren en dan mengen met tylose. Het moet wel goed stevig zijn, want het moet tussen de moorkoppen komen te staan.
Willen jullie alsjeblieft raad geven, en waar vind ik een goed plaatje van een koe?? Of is er iemand die zoiets al een keer heeft gedaan.
Ik wacht met spanning af.
Dank jullie wel
chantal