Onderwerp: Kleuren van Icing
Hallo,
Ik heb geprobeerd om witte icing te kleuren, maar ik krijg helaas niet de juiste kleur.
Ik wilde graag rood, maar eindigde met roze. En dan heb ik echt veel kleurstof toegevoegd... Wie heeft er een goede tip?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kleuren van Icing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik heb geprobeerd om witte icing te kleuren, maar ik krijg helaas niet de juiste kleur.
Ik wilde graag rood, maar eindigde met roze. En dan heb ik echt veel kleurstof toegevoegd... Wie heeft er een goede tip?
nog meer!!!?
Heb je pasta of gel kleurstof, geen vloeibare( daar wordt je icing ook vloeibaarder van)? Als het echt veel is dat de icing te vloeibaar is geworden kan je nog wat poedersuiker toevoegen.
Voor rood moet je echt veel, wel wordt het vaak wat roder als het droogt.
Bijgewerkt: Oke, dan kan je inderdaad beter gel of pasta gebruiken, dat is geconcentreerder en kleurt dus sneller (in verhouding ook goedkoper, omdat je maar heel weinig nodig hebt)
ik heb dit probleem ook en heb onlangs de kleur koper uit curieusiteit gekocht, maar dit samen met "rood" geeft een prachtige rode kleur!
katleen
het kan ook aan de kleur liggen. Ik heb 2 verschillende kleuren rood, (vloeibaar) en de een kleurt roze/paars en de ander echt rood. Maar goed als deze kleuren op zijn ga ik ook voor pasta of gel. Dat schijnt veel beter te werken.
Heb inderdaad vloeibare kleurstof, ga denk ik maar over op de gel of pasta.
In ieder geval bedankt voor de goede tips!
en voor rood zou ik dan de extra sterke kleurpasta uit de webshop kopen !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kleuren van Icing