1

Onderwerp: puzzelplaatje dino ... nog wat toevoegen?

Hoi !

Ik heb misschien mijn eerste bestelling binnen voor een dino-taartje. Nu heb ik vanavond dit puzzelplaatje van marsepein alvast gemaakt. Het cijfer 7 heb ik er alleen even voor het idee op gelegd, dat is dus weer weg.

Nu zat ik te twijfelen om de plooien nog op te vullen met zwarte lijntjes, maar het is mijn eerste puzzelplaatje en het hele ding is nog geen 10cm hoog, dus heeeeeeeele dunne lijntjes.

Denken jullie dat het er mooier op wordt ? Andere tips zijn ook welkom !!!

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/Afbeelding096.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: puzzelplaatje dino ... nog wat toevoegen?

ik zie hem helaas niet..

3

Ik zou er niks meer aan doen geloof ik!
Ben niet zo van de zwarte lijntjes, tenzij dat in het echte plaatje ook heel duidelijk is, zoals bijvoorbeeld bij sommige Hello Kitty plaatjes.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

geen lijntjes! hij is mooi zo! als je moet gaan priegelen voor die lijntjes, is het strakke straks weg, dat zou zonde zijn! en wat doe je met de achtergond?

groetjes Ellen

Ik zie dat je berichtje van gisteravond is, weet niet of je plaatje nog zacht is, maar ik zou nog een bolletje marsepein onder de buik doen en even aanduwen, zodat je een dikke buik idee krijgt.

Groetjes Renske

6

eh.. misschien nog twee mini zwarte stipjes als neusgaten??
Het ziet er nu al leuk uit (wat een gepriegel moet dat zijn geweest), maar dat zou misschien het hoofd nog wat breken??

7

Ok, bedankt voor de tips ! Inmiddels is de bestelling wel binnen (joehoe,spannend!) maar met een ander plaatje, maar mijn idee was om de achtergrond ook zo geel te doen, en dan de naam in rode letters met een donkerblauwe rand eromheen.

Renske: hihi, goeie tip, er zit al een extra plat rondje onder zijn buik, maar nog boller zal inderdaad duidelijker zijn !

Ik denk dat ik het plaatje zowiezo bewaar, want ik geloof dat je plaatjes op een donkere plaats en onder vershoudfolie best even kunt bewaren?

Bedankt voor alle reacties !!!

Groetjes, Conny

Jep, zou hem zeker lekker bewaren! In een bakje kan ook.
Kun je hem later gewoon weer gebruiken! :)

Groetjes Renske