1

Onderwerp: taart adoptiekind

Hoi,
Ik wil een taart maken voor iemand die een kindje heeft geadopteerd. Ze is anderhalf jaar, dus een baby-taart gaat het niet meer worden lijkt me.
Wie heeft een idee over wat leuk is om te maken??
Alvast bedankt voor je reaktie!

2

Re: taart adoptiekind

ik dacht gelijk aan een vliegende ooievaar met een peuter op zijn rug zwaaiend met de vlag van  herkomst in haar hand
ben beniuewd wat je er van gaat maken

3

Misschien toch een soort van babytaart maken. Voor die ouders is het toch de geboorte van hun kindje in hun leven. Dus een ooievaar is te gek!

4 Laatst bewerkt door tom poes (20-10-2008 11:28)

Misschien kun je even zoeken bij 'geboortkaartjes adoptie', zogenaamde aankomstkaartjes, en krijg je dan een leuk idee?
Bijv: http://www.studiopardoes.nl/ubuntu/index.html
Je vindt daar ideetjes zoals dit:
http://www.vereniging-protea.nl/Aankomstkaartjes/Thobeka%20Tabitha%20Dladla%20(F).jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

wat mijn vriendin als aankomstbord had, was pucca in een vliegtuig misschien zo iets?!

6

Bedankt voor jullie reakties!
Op zich kan ik best wel wat, maar ben ook weer niet overdreven handig.
Daarom ben ik blij met de link naar voorbeelden, omdat ik het lastig vind om zelf iets te bedenken om in elkaar te fr

7

hebben ze geen (aankomst) kaartje? Dan kun je je taart daarop aanpassen. Of heel mooi de naam van het kindje op een taart verwerken, of als het een korte naam is iedere letter een eigen taartje.
Maar ik vind die ooievaar ook echt een mooi idee!

8

Het kaartje was groen met een foto van het kindje erop. Ik zal eens op zoek gaan naar een geschikte ooievaar en dan nog ergens een plaatje van een neger-kindje erbij zoeken...

9

babytaart geeft niet hoor. Wij hebben heel wat aankomsten meegemaakt en steeds nam iemand beschuit met muisjes mee. Zelfs als ze al 2 of 3 waren. Je kan misschien iets met de vlag van het land van herkomst doen? Evt i.c.m. de Nl vlag. Een vliegtuig of inderdaad het aankomstkaartje.
Succes!

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

Ik heb er eens

Groetjes Notje