Onderwerp: traktatie van mijn dochter
Mijn dochter wordt in de vakantie (volgende week) 5 jaar, dus trakteert ze morgen. Het is ook haar laatste dag op deze school. Ik heb helaas een nare ervaring met de juf gehad
en na een hele vervelende periode hebben we besloten om haar naar een andere school te doen.. Naast alle ellende in de familie kwam dit er ook nog ff bij. Heel naar allemaal en tja je haalt je kind natuurlijk niet zomaar van een school hier zijn wat dagen met hoofdpijn aan vooraf gegaan
Maargoed morgen mag ze dus trakteren. Voor de juffen en de meesters heb ik een assepoester gemaakt en voor de kinderen prinssesen en ridders cakejes. Verder krijgen de meiden als ze naar huis gaan nog een diadeem in de vorm van een kroontje mee en de jongens een dino ei. Hier heb ik een kaartje aan gedaan met de tekst: Hoera Marit 5 jaar. Ik ga naar een andere school tot ziens! Dit omdat volgens mij lang niet alle moeders weten dat Marit weggaat en ik het wel zo netjes vind om een afscheid kadootje te geven. Ik heb helaas niet veel tijd gehad om het te maken, moest vandaag werken tot 15.00 uur dus dit in 2 1/2 uur allemaal in elkaar gezet (let niet op de afwerking
) En vanavond staat er nog een Carstaart op de planning, pff en daarna lekker ff helemaal niks. Gaan mijn man en ik een weekendje weg. Daar ben ik wel aan toe! Enfin lang verhaal hier de foto