1

Onderwerp: traktatie van mijn dochter

Mijn dochter wordt in de vakantie (volgende week) 5 jaar, dus trakteert ze morgen. Het is ook haar laatste dag op deze school. Ik heb helaas een nare ervaring met de juf gehad :( en na een hele vervelende periode hebben we besloten om haar naar een andere school te doen.. Naast alle ellende in de familie kwam dit er ook nog ff bij. Heel naar allemaal en tja je haalt je kind natuurlijk niet zomaar van een school hier zijn wat dagen met hoofdpijn aan vooraf gegaan :(

Maargoed morgen mag ze dus trakteren. Voor de juffen en de meesters heb ik een assepoester gemaakt en voor de kinderen prinssesen en ridders cakejes. Verder krijgen de meiden als ze naar huis gaan nog een diadeem in de vorm van een kroontje mee en de jongens een dino ei. Hier heb ik een kaartje aan gedaan met de tekst: Hoera Marit 5 jaar. Ik ga naar een andere school tot ziens! Dit omdat volgens mij lang niet alle moeders weten dat Marit weggaat en ik het wel zo netjes vind om een afscheid kadootje te geven. Ik heb helaas niet veel tijd gehad om het te maken, moest vandaag werken tot 15.00 uur dus dit in 2 1/2 uur allemaal in elkaar gezet (let niet op de afwerking :lol: ) En vanavond staat er nog een Carstaart op de planning, pff en daarna lekker ff helemaal niks. Gaan mijn man en ik een weekendje weg. Daar ben ik wel aan toe! Enfin lang verhaal hier de foto

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TELYTPPM.jpg

2

Re: traktatie van mijn dochter

Ohhh wat een mooie creatie's  :thumb:
Hele mooie barbie.......
Gefeliciteerd met je dochtertje.....

Veel succes op de nieuwe school......

Groetjes Marlies.

3

Ooh wat zijn ze leuk zeg!
Dat was vast een gigantisch succes!

Groetjes Laura!

4

Wauw....dat ziet r mooi uit!

Gefeliciteerd met je dochter ;)

En veel plezier op de nieuwe school!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Dat ziet er super uit zeg,hoop dat je dochter het op de andere school leuk gaat vinden.
Gefeliciteerd met je dochter.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Geweldig, wat ontzettend leuk bedacht.

Groetjes Renske

7

prachtig en wat een werk :)

8

Prachtig zeg ! Ontzettend vervelend dat je dochter naar een andere school moet, kan me voorstellen dat het veel hoofdpijn etc. gekost heeft. Maar dit is een mooie afsluiting van een vervelende periode, heel veel plezier met haar verjaardag !!!

Groetjes, Conny

9

wat ziet dat er allemaal mooi uit.

10

Wat een gaaf geheel! En die leuke prikkers... wáár heb je die op de kop getikt???????? Super!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

11

Errug leuk gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

ja vind ze ook super die prilkkers heel mooi geheel zo bji elkaar mooi gedaan

13

Ziet er erg leuk uit!

14

Wow, wat práchtig allemaal!!!! Wat een leuk idee die omgekeerde cupcakes als jurk van Assepoes. Gefeliciteerd met je dochter en succes op de nieuwe school, spannend!

"Begin de dag met een dansje..."

15

Wat een leuke traktatie! Wens je dochter succes op haar nieuwe school. Ze maakt vast zo weer leuke vriendjes en vriendinnetjes.

16

JanetGL schreef:

Wat een gaaf geheel! En die leuke prikkers... wáár heb je die op de kop getikt???????? Super!

Voor de geintreseerde hierbij de werktekeningen om deze prikkers te maken:
http://www.party-kids.nl/werktekening.a … ummer=3037

http://www.party-kids.nl/werktekening.a … ummer=2400

Het was inderdaad een groot succes ;)

Dat is een mooie traktatie hoor. Heel veel succes op de nieuwe school!

18

Super! Dankjewel ! Daar ga ik eens leuk mee aan de slag!!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

19

Wat een leuke traktatie!
Veel success op de nieuwe school!

Groetjes Tweety!