Onderwerp: V.V. de Wâlden
2e opdracht van de plaatselijke voetbalvereniging. De man van het bestuur kwam zaterdagavond nog, en gelukkig was er een taart tussen uit gevallen anders had ik nee moeten zeggen. Maar ben blij met deze opdracht want ik denk dat hij helemaal in de smaak gaat vallen bij de voetbalgekken en verwacht dan ook dat er meer uit gaan rollen. Ik plaats deze ook met opzet even voor de mensen die twijfelen om een voetbalbakvorm te gaan nemen. Niet twijfelen maar kopen!!! Je hebt snel resultaat. Leuk om te doen ook. Vriend gevraagd of er ook stiksels op moesten; 'nee', zei hij, 'op een goeie bal zie je geen stiksels'..........
Het logo heb ik ff uit het losse handje gepuzzeld. Ben daar wel zeer tevreden over. De letters boven het logo gespoten met icing en het gras ook. De lettertappits zijn hier en daar gebroken om dat de vorm rond is. Beter een ander letter type op een bal.
Vulling; bavaroix met beetje aardbei saroma dr door (ff een testje) en aardbei jam

Met opzet ook een nachtje in de koelkast om hem even te laten zweten zodat de poedersuiker resten oplossen. Zet um zo voor ventilator.
Ohw ja...klein detail, het friesland inpakpapier omdat de man ook SC Heerenveen fan is..............jahhhaaaa heb ik over naged8 
En nog een vraagje. Hoeveel stukjes gaan dr nu uit zo'n taart? Zelf heb ik het op een stuk of 12.
Tips en commentaar welkom
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels