1

Onderwerp: Portfolio Barbie

Ja.. ik noem dr maar even zo... want ik wilde graag een barbie taartje voor mijn 'taart portfolio'.. tis mn eerste meisje.. had al wel de fantastische assepoester bij Wendy mogen maken... maar ik moet zeggen dat het toch nog best lastig is om er zo'n hele barbie in te stoppen.. vooral als ze de hele tijd gaat zingen... (collier is knopje.. en dan krijg je liedjes.. hihi) Het beestje zat bij de barbie en toen ik ze op de foto ging zetten vond ik het eigenlijk heel sneu van mezelf dat ik het Raccoontje niet ook geboetseerd had.. dus vandaar foto 2 met zelf gemaakt Raccoon vriendje..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZFGTCYB.jpg

met mijn Raccoontje...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNPETG3W.jpg

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

2

Re: Portfolio Barbie

Wat een mooie super strakke jurk heb je gemaakt,ziet er heel mooi uit!

3

Wauw heel gaaf zeg! De jurk is supermooi!

4

Wat een mooie!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5

mooi zeg en dat wasbeertje ook heel lief erbij

6

zeker heel mooi geworden
zelf heb ik die wilton pan speciaal voor de barbie maar dan past ze er ook niet te lange benen helemaal in nu zie ik eigenlijk dat je dat ook heel mooi kunt op lossen aan het voorbeeld van jou barbie dank je wel voor je voorbeeld
ik doe dan vaakeen pinpoppetje maar ja het is leuker als het kind de barbie er aan over houd vaak zocht  ik dan naar barbies waar de benen van af kunnen maar dan is ze vaak niet zo heel stabiel meer
en dan die benen er los bij geven hm.... is ook weer niet alles

even nog de komplimenten voor je mooie barbietaart

7

Wat een beauty! En jouw geboetseerde raccoon is er 100x mooier bij dat dat plastic ding. :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Wauw joh wat een prachtige barbie!! Die verdient wel een plekje in je portfolio ;)

Hij is echt mooi geworden en wat een leuke wasbeer!

Groetjes Renske

10 Laatst bewerkt door Jol321 (14-10-2008 21:29)

Wat een prachtige jurk!! En Raccoontje (ik ken 'm niet) ziet er ook fantastisch uit. Erg leuk voor je album.
Ik blijf het zonde vinden om een hele Barbie er in te stoppen, het gaat mij toch echt om (zoveel mogelijk) taart. Ik heb er nu 5 gemaakt en ik krijg de pop toch steeds terug, omdat de meiden er al genoeg hebben volgens moeder (en ze willen er wel meer, maar dan die speciale Barbie).

Succes met de verkoop!

Groet, Jolanda

11

ze ziet er mooi uit mooie kleur ook mooie jurk

groetjes fleur

12

Ontzettend mooi gemaakt !!!

Groetjes, Conny

13

Heel mooi

14 Laatst bewerkt door cats (15-10-2008 08:49)

Wat een mooie barbie-taart! Hele mooie kleuren!
Ik moet mijn eerste barbie-taart nog maken maar als die half zo mooi wordt als die van jou ben ik al heeeel blij ;)

15

ooooh, constance!!! Wat goed! Ik heb zelf nog nooit een barbie gemaakt, maar het staat wel om mijn verlanglijstje! Ik zie er veel voorbij komen en vaak vind ik de verhoudingen niet zo kloppen. Deze vind ik helemaal top. Heb je de benen er af gehaald? Heb je een wondermold gebruikt? Ben wel nieuwsgierig h

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

16

Ik ga ook voor de tweede foto ben geboetseerd racoontje,die is top zo,de dame ziet er ook geweldig uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

Wauw Constance, ik vind hem geweldig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Zij is supermooi geworden en heeft dan ook alle reden tot zingen en je wasbeertje is super!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

jemig wat een prachtige barbie zeg!!!
Super!!!
en dat wasbeertje is ook super!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

20

Mooi jurk gemaakt! Wat voor bakvormen heb je gebruikt?

greetz Keet

Greetz Keet

21

Ik vind haar errug mooi. Ik heb nog steeds geen prinses mogen maken maar krijg er steeds meer zin in. Ben dan ook nog niet in bezit van een wonder mold.......
Die van jou is in ieder geval een plaatje en een visitekaartje!

22

woorden overbodig :thumb:

23

Tjemig wat een superstrakke babe!! Echt heel erg mooi gedaan; dat lijfje, die jurk, hoe het in elkaar past, echt top!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

24

Waauw, heel mooie barbie! :)

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

25

Die is ontzettend mooi geworden,en je wasbeertje is super geboetseerd.