1

Onderwerp: lalielalielaaaaa

allereerst sorry voor zo weinig reacties van mijn kant. ik heb een leuk maar ook wel erg druk weekend gehad. ik heb vandaag een taart gemaakt en tussendoor wel een hoop moois gezien op het forum. gewoon ff geen tijd voor reacties.

nouja, zo vrolijk was ik niet bezig aan de taart hoor. dit was de 2e teletubbietaart, was in opdracht. ik vind de taart best leuk geworden hoor, daar niet van. maar ik vind het gewoon niet leuk om te maken die teletubbies.
kan je gewoon opdrachten niet aannemen om dat je het onderwerp niet leuk vind? of is dat raar. gewoon zeggen "teletubbies? nee die doe ik niet meer, vind ik niet leuk om te maken" of is dat heel erg raar?

taart is voor 35 personen. gevuls op aanvraag met vanillecreme en aardbeienvlaaivulling.
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/338536526.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: lalielalielaaaaa

ondanks dat je het niet leuk vond is het wel een leuke taart om te doen!

En het is een hobby hoor dus als jij je niet fijn voelt bij een bepaald onderwerp gewoon niet doen!

3

is echt een hele leuke taart geworden :)

4

Erg leuk gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Je taart is leuk geworden. Ik ben blij dat ik  niet die TT heb moeten maken Als iemand dat wilde  wist ik ze gelukkig op andere gedachte te brengen. Ik zit er ook al aan te denken om aan mensen te vragen of ze  3 onderwerpen kunnen verzinnen en dan daar de leukste voor jezelf uit te halen.

6

Ondanks dat het niet "jouw ding" is die tubbies heb je er toch weer wat moois van gemaakt!!

En als je ze niet meer wilt maken zou ik dat gewoon zeggen hoor!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

jij vindt het dus t-tubbies zoals bart de graaf ze noemde...
ondanks dat is de taart erg leuk geworden. en dankbare klanten is toch ook wel leuk.
maar als je het niet meer ziet zitten om ze te maken doe je het toch gewoon niet?
idd wel goeie tip om drie onderwerpen te laten kiezen

groetjes colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

8

Hij ziet er anders erg goed uit!

Nee ik vind dat niet raar, zo heb ik ook bepaalde taarten of onderwerpen wat ik niet leuk vind, en dat dus ook niet meer maakt. Maar je taart ziet er mooi uit!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Mooie taart!!!

11

Hij is erg mooi, maar kan me wel voorstellen dat je er soms geen zin meer in hebt, steeds maar dezelfde onderwerpen.

Groetjes Renske

12

Wat een leuke tubbie taart,helemaal top zo!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

13

Leuk gemaakt!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

14

Ondanks de tegenzin is ie heel mooi geworden hoor. Tja, of je een taart kan weigeren. Nee, ik vind zelf van niet. Je kan wel zeggen dat je zo'n taart al een keer gemaakt hebt en of ze niet iets anders willen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Je vind het niet leuk maar je hebt wel je best gedaan want hij is wel heel leuk al heb ik ook niets met teletubbies...

16

CMagic schreef:

Je vind het niet leuk maar je hebt wel je best gedaan want hij is wel heel leuk al heb ik ook niets met teletubbies...

ik zal wel altijd voor elke taart mijn best blijven doen. dat vind ik niet meer dan normaal. het maakt het juist dat kik mijn stinkende best wil doen. de mensen kunnen er tenslotte ook niets aan doen als ik iets niet zo leuk vind om te maken.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

17

ik vind het anders een super leuke taart geworden, hoor. en van je tegenzin is niets te zien

18

Leuk gemaakt!

19

Jammer dat je er zo weinig plezier aan beleeft, want hij is weer hartstikke goed gelukt. Ja, hoe moet je dat nou in de toekomst doen? Het moet natuurlijk wel leuk blijven, maar je wilt ook geen mensen teleurstellen. Nouja, je kunt ze altijd doorverwijzen naar iemand anders van dit forum toch, bij 'Bakken voor anderen'?
Ik bak nog helemaal niet voor anderen, dus kan je verder echt niet helpen.

In ieder geval toch complimenten met je mooie tubbies....

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

20

Tuurlijk kun je nee zeggen! Je zegt gewoon dat je geen tijd hebt? Of, wat ik altijd doe, zeggen dat je niks voor de tweede keer maakt, maar dan wel allerlei dingen aandragen die je heel graag maken wil (roze taart met kroontje? Doornroosje op een bed? ik heb altijd allerlei suggesties achter de hand, haha!)
Of... niet zo'n mooie taarten maken, dan willen ze vast niet allemaal die :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

Ondanks dat je hem niet leuk vond om te maken, is ie wel heel leuk geworden!
En als jij een opdracht krijgt die je niet leuk lijkt, dan ho

Groetjes Laura!

22

Misschien niet leuk om te maken, maar toch wel erg knap uitgevoerd :Y

xxx

23

Vind het een hele leuke tubbie taart zelfs. Leuk gemaakt!!!

24

OOOOOOHHHHH wat een leuke en lieve taart

25

wat een leuke taart!!

Groetjes, Simone