1

Onderwerp: help puzzelplaatje!

Hey,
Ik probeer een puzzelplaatje te maken. Bij jullie ziet het er allemaal zo mooi uit, bij mij blijft het een bouwwerk! Helemaal niet mooi!!
Ik heb een micky mouse geprobeerd. Netjes alle onderdeeltjes uit geknipt en met fondant gemaakt! Maar het slaat nergens op. Is het plaatje te moeilijk? Ik heb het zelfde plaatje gebruikt als Nimfje. Is dat plaatje te moeilijk? Ook de omtrek, dat zwarte randje, hoe krijgen jullie die zo mooi? Is dat een stift? Is het een kwestie van blijven oefenen of gaat me dit nooit lukken? 
:-(

Groetjes

2

Re: help puzzelplaatje!

http://www.felicitaartjes.nl/

klik op howto s

het het is inderdaad oefenen oefenen,maar zal je wel lukken
mijn eerste puzzel is ook met trillende handen gemaakt :lol:

Het zwarte randje maak ik zelf altijd met de sugargun (een lijntje dus van fondant of marsepein), je kunt ook zelf een lijntje rollen van fondant of marsepein, je kunt icing gebruiken, of een dropveter, maar dat vind ik zelf niet zo lekker erbij.

Groetjes Renske

4

renskemorees schreef:

Het zwarte randje maak ik zelf altijd met de sugargun (een lijntje dus van fondant of marsepein), je kunt ook zelf een lijntje rollen van fondant of marsepein, je kunt icing gebruiken, of een dropveter, maar dat vind ik zelf niet zo lekker erbij.

dat is een goede tip dropveter, zover had ik nog niet gedacht :)

5

Hoi,
Ik had de how's to ook gebruikt! als uitleg, maar daar hadden ze geen zwarte lijntjes gebruikt!! Zo'n sugercraftgun, daar had ik ook over gelezen, maar dat is wel weer een hele aanschaf!
Ik ga gewoon beter mijn best doen!! hihi!!

Bedankt voor het mee denken!!

Groetjes

6

sugercraftgun hoeft niet, kan ook met een kleispeeltje van de kids.
zo 1 waar je bv. haren van kan maken.
Werkt hier ook prima.

7

Bij de howto is er inderdaad geen lijntje gebruikt, maar daar is het ook niet nodig, het zijn heel veel verschillende kleuren. Ik denk dat je bij bijv. een shirtje van 1 kleur wel beter dat kunt doen!