Onderwerp: assepoesterjurk ala Wendy, prinsesje, honkbal en diddlina
4 taarten vanaf donderdag gemaakt, en dat in een druk weekend want "tussendoor" ook nog naar Marco Borsato geweest 
De eerste was ook meteen wel de allerleukkste uitdaging, zo leuk om deze jurk na de workshop nog eens te maken, diep nadenken af en toe hoe het zat maar ik ben tevreden met het resultaat!
De jurk is gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam, de onderjurk is gevuld met aardbeienbavarois en aardbeienjam. ( leuk detail de taart woog bijna 4 kilo....)

De dag erna zat ik nog helemaal in de strikjes en dat kwam goed uit met deze prinsessentaart voor Amy die 3 jaar werd.
Gevuld met aardbeienbavarois en aardbeienjam

Toen echt een leuke uitdaging, een lactose en ei vrije taart! Het recept hier van het forum geplukt maar wat een compact plat ding zeg, na 2 pogingen die exact het zelfde waren heb ik het zo gelaten waarschijnlijk kan het niet hoger worden omdat er geen ei in gaat??!!
Dus maar 1x gevuld met lactosevrije room en plakjes aardbei, het ding woog echt dieplood....
Leuk weer eens een jongenstaart, ik maak bijna alleen maar meiden taarten!
Ruben is gek van honkbal, speelt bij The Braves uit Gouda, dus zijn naam ala het logo.

En een redelijk last minute taart, maar ik k
http://www.karenscakecreations.nl
de ondertaart was 28 cm groter past niet in mijn oven