Onderwerp: mijn eerste marsepein taart !
hoi allemaal !
het heeft even geduurd maar nu toch eindelijk mijn eerste marsepein taart foto geplaatst op de " lekkerste " forum van Nederland !
mijn vriendin vroeg of ik de taarten wilde maken voor de verjaardag van haar man, deze werd ....49 . mijn eerste buitendedeur opdracht haha. ik had nog niet mijn bestelling van de webshop binnen, deze zou de volgende dag met mijn ouders mee komen dus heb ik de taart gemaakt met marsepein en kleurvloeistof uit de lokale supermarkt hier.
voor het kapsel heb ik natuurlijk het recept van hier gebruikt en dat gaat super en zo ook het maken van de vullingen/botercreme.
het ziet er nog niet zo uit als die schitterende taarten die je hier voorbij ziet gaan maar inmiddels heb ik wel mijn bestelling binnnen en ben de afgelopen week druk wezen oefenen met mijn vader , deze is banketbakker/kok ( heel handig ), met het maken van bloemen etc. erg leuk werk, al doet hij het wel iets anders ( ouderwetse manier) dan hier vertoont op het forum. ik hoop dan ook langzaam maar zeker voorderingen te maken en net zo goed te worden als jullie meiden !!
ik heb trouwens ook nog een Noorse SjokoladeOstekake, erg lekker maar wel machtig, en morkoppen gemaakt voor die verjaardag. Ost= (room) kaas .
zal recept plaatsen.
Silvia