1

Onderwerp: Nieuwe beginneling

Beste allemaal,

Graag wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Simone en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben hier terrecht gekomen omdat ik graag een leuke taart wil maken voor mijn dochtertje die op 23 november 1 jaar oud wordt. Ik ben dus een echte beginneling, maar heb de website inmiddels van voor tot achter gelezen.

Graag zou ik van andere beginnelingen willen horen hoe zij begonnen zijn en natuurlijk  hoe dat verliep.

Groetjes!!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

2

Re: Nieuwe beginneling

Welkom, hier ook een 1st time moeder die voor de 1ste verjaardag van haar dochter een supertaart wilde maken!
Het is de hello kitty taart geworden die ik bij mijn naam heb staan. Ik heb hem gemaakt op 'n cursusavond in Den Bosch en ermee de blitz gemaakt. Het ging me vrij makkelijk af, daarna vlogen de bestellingaanvragen om de oren dus ja... daar ga je dan... gelijk de portemonee leeg en alle centen in de hepshop gestopt!

Ik vond de cursus zeker een must om de taart mooi te leren bekleden, mooi glad te krijgen vooral veel vragen te kunnen stellen. Succes!

Mmm das pas lekker!

3

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif

4

Welkom Simone op dit oer gezellige en leerzame forum...die taart voor je dochtertje gaat vast helemaal lukken hoor...succes ermee! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

welkom op dit te gekke forum  :)

6

Hallo stadsgenoot,

Het gaat je allemaal wel lukken,ga ervoor.
Maak een leuke taart voor je dochter.
Hoor wel als je tips nodig hebt.
Kom ook naar Taart en Trends beurs op 25 oktober.

Groetjes Madhuri.

welkom op dit gezellige forum!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs