1

Onderwerp: Vulling??

Hallo dames,

Ik ben een nieuweling haha. Ik wilde vandaag zo graag een taart maken, maar nou ga ik toch voor iets makkelijks aangezien ik bijna 39 weken zwanger ben en alles nu toch wel erg zwaar wordt. Ik wil een kant en klare cake gebruiken, maar nou weet ik niks in combinatie met banaan. Ik heb op dit moment alleen creme fraiche in huis en geen slagroom. Nu vraag ik me af of dat te combineren valt tot een lekkere vulling en nog iets anders erbij. Iemand ideetjes??

Alvast bedankt!

2

Re: Vulling??

Caramelsaroma.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

En hoe maak ik dat? Of staat dat ergens bij recepten?

4

vind geen vullingen met creme fraiche allen maar bij hartige taarten.

botercreme met chocopasta erdoor als je dat hebt

botercreme maken en dan een laagje jam erover heen.

en misschien  vind je hier wel een recept tussen

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2124775234

Plakjes banaan en een laagje jam.

Groetjes Renske

6

Creme fraiche beetje opkloppen met (vanille) suiker. Banaan erdoor en dat tussen de taart. Lekker fris en toch ook zoetig!

Oh ja! Dat klinkt wel lekker inderdaad kiwi! Heb je ook nog een idee van wat ik als tweede laag zou kunnen doen? Hoor t graag! liefs

8

Als tweede laag jam ofzo, dat smaakt altijd wel vind ik.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

9

Een laagje crispy chocolade, maar dat moet je natuurlijk wel net in huis hebben... Maar choco en banaan is wel ee lekkere combi!

En anders zou ik ook voor een laagje jam gaan.

Heb wel cruesli, maar geen cornflakes jammer genoeg!! Heb wel chocolademousse, zou dat lekker smaken denken julile. Echt fijn dat jullie meedenken. Ik ga zo denk ik maar s aan de slag. Ik ga zeker creme fraiche opkloppen met wat suiker en de banaan erdoor. Oh wat ik ook nog had bedacht is iets met kokos...lijkt jullie dat lekker of hebben jullie dat wel ns gecombineerd en zou chocolademousse er dan ook lekker bij zijnn..alle ideetjes zijn welkom

11

kokos, banaan en chocolade gaat heel goed samen, op verschillende manieren volgens mij, Kokos door chocomousse, op of de kokos door het bananen mengsel.
Of de kokos er pas later op doen, (ik weet niet hoe je de cake wilt decoren.)