Onderwerp: Allereerste bruidstaart voor mijn eigen zus!
Gisteren was het eindelijk zover, mijn zus ging trouwen! Zij was de reden dat ik ben begonnen met taarten maken, want vorig jaar al vroeg ze me om de bruidstaart voor hun huwelijk te maken. Daardoor ben ik hier terecht gekomen en helemaal verslaafd inmiddels.
Het is mijn allereerste bruidstaart en ik was al weken stikzenuwachtig! Stel dat het mis zou gaan, dan zouden 100 man aan familie, vrienden en kennissen daar de dupe van zijn, dus de druk was behoorlijk groot.
Het voorbereidende werk (kapsels bakken, strik maken, marsepein kleuren) had ik van de week s'avonds allemaal al gedaan. Donderdag ben ik om 7.00 opgestaan en was ik s'avonds rond 21.00 helemaal klaar. Toen nog inpakken voor vervoer, alle spullen bijelkaar zoeken etc. Vrijdagochtend zijn we om 8.00 naar de trouwlocatie gereden (bijna 2 uur over gedaan in de spits) snel opgebouwd en toen mee met de bruiloft. Om 16.00 werd hij pas aangesneden dus tot die tijd was ik redelijk nerveus.
Gelukkig was het bruidspaar dolblij met de taart en het regende complimenten
Dat maakt dan al je zenuwen en gestress helemaal goed!
Op de harten staan: JA (stond op de sticker waarmee de trouwkaart envelop dichtgeplakt zat. En: Wij houden van elkaar! dit stond op de kaart.
De harten zijn gevuld met aardbeienmousse. de onderste en tweede van boven met champagnecreme met framboosjes en de bovenste en tweede van onder met dubbele laag frambozenmousse.

Voor de liefhebbers van de trouwjurken nog eentje van het bruidspaar 

http://tielsetaarten.mijnalbums.nl/
wauwwie!! daar zal je zus wel erg blij mee geweest zijn! vind hem echt gaaf! op na de volgende