1

Onderwerp: Barbie taart

Ik heb gisteren de biscuit gebakken. Nu is de bovenkant (wordt onderkant ) nog erg plakkerig. Is dit vaker zo bij het bakken van een biscuit. De binnenkant is wel goed gaar. Ik ga hem vandaag vullen. Doen jullie 2 of 3 lagen vulling in een barbie ???? Hij is wel vrij hoog ???? En hoe snijden jullie hier stukken van?? Wat een vragen he...Nou ik hoor graag van jullie.

2

Re: Barbie taart

Dat hij nog iets plakkerig betekent dat je hem de volgende keer beter nog een paar minuutjes langer in de oven moet laten, je kunt dat vaak goed testen door even op de bovenkant te duwen. Veert hij terug, dan is hij goed gaar. Deukt hij iets in, dan moet hij nog even!

Hoeveel lagen is geheel naar je eigen smaak natuurlijk, maar 3 of 4 lagen kan prima. Sommige dames doen halverwege een kartonnetje ertussen, dan snijd je bij het aansnijden op die plek het marsepein door en verdeel je de taart gemakkelijk in twee delen. Die kun je dan weer gemakkelijk aansnijden.

Groetjes en succes! Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!