1

Onderwerp: Help aub

Dag dames ik moet heel wat cupcakes maken voor een feest. Maar nu wil ik weten of die icing hard wordt? En kan ik de cc een paar dagen van te voren bakken en zonder in de vriezer decoreren en gewoon per stuk in doosjes bewaren.Ik moet een stuk of 150 maken.

Is die kant en klare icing uit de bus goed?

Sorry voor de vele vragen ik waardeer het enorm wie mij zou kunnen helpen.

Bedankt lieve dames.

Kus Ilham

2

Re: Help aub

Icing die met eiwit gemaakt is wordt hard, maar als je het op een cc doet wordt het niet keihard.
Een paar dagen moet wel kunnen, maar als je ze niet invriest zou ik het niet te lang van tevoren doen. Zelf zou ik ze eerst bakken en invriezen en dan 1 of hooguit 2 dagen van tevoren uit de vriezer en versieren.
Icing uit een bus weet ik niet. Ik maak het altijd zelf.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

Die icing uit de bus vond ik erg smerig en chemisch smaken! Ik zou lekker het zakje klaarmaken of zelf icing maken.

Groetjes Renske

4

De icing uit de spuitbus wordt niet hard. Ik vond hem nog wel mee vallen qua smaak, maar ik zou er zelf niet een heel cupcakeje mee bekleden. Ik zou trouwens wel invriezen :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Ik bedoel echt de spuitbus, jij ook Marianne?
Hij werd bij mij wel hard...

Deze dus;
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1844

Misschien had ik dan een slechte bus ofzo, hij smaakte naar verf.

Groetjes Renske

6

Ja die bedoel ik ook.. ik heb de paarse geproefd, en die was niet heel erg vies of zo. Maar wordt-ie echt heel hard?? Had de indruk dat-ie dat niet werd...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Hmm ik had zwart en die werd echt hard ja.
Misschien zit er verschil tussen de kleuren of ik had gewoon een slechte bus, heb er net nog een gekocht, ga hem zo proberen (deze is ook paars).

Groetjes Renske