1

Onderwerp: de zoveelste bruidstaartvraag...

Waarschijnlijk al de zoveelste met een bruidstaart-plan-vraag maar ik stel hem toch ;)
Mijn zus gaat vrijdag trouwen, we moeten vrijdagochtend vroeg weg, ik heb dan 1,5 uur om op te bouwen voor de bruiloft begint Dus dat betekend dat de taart (een stapel van 4 hoog) eigenlijk donderdagavond al af moet hebben. Nu heb ik al twee kapsels in de vriezer liggen en morgen bak ik de andere twee.
Wanneer kan ik nu gaan vullen en bekleden? op woensdag al of is dat te vroeg voor de versheid? ik vul er twee met frambozenmousse en twee met champagnecreme. Als ik ze allemaal op donderdag moet vullen en bekleden ben ik bang dat ik het niet red!
Advies graag!!!

2

Re: de zoveelste bruidstaartvraag...

Heb je donderdag de hele dag de tijd?? Dan moet het toch zeker op donderdag gaan lukken. Kan je de taart ook niet donderdag al opbouwen op locatie. Dat hij daar de koeling in gaat?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Opbouwen daar lukt niet, want ik woon in Tiel en de bruiloft is in Leiden ;) stukje rijden dus! In theorie klinkt de hele dag wel lang h

4

Je decoraties van tevoren al maken, dat is waarschijnlijk het meeste werk.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

5

Het vullen en bekleden doe ik ook een dag vantevoren,laatst had ik 4 taarten de avond daarvoor gevuld en bekleed,toch om te zorgen dat hij lekker vers is en op het laatste moment gevuld en bekleed,moet je zeker gaan lukken zo,succes!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Als het je nog niet zo snel afgaat (klinkt me bekend in de oren)
is het voor je eigen stress level waarschijnlijk beter om ze de avond
van te voren te vullen en af te smeren, dit doe ik ook wel als ik
meerdere taarten tegelijk moet bekleden

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/