1

Onderwerp: Welke vulling?!

Hee allemaal,

Voor de 50e verjaardag van mijn vader gaan mijn zus en ik samen een voetbaltaart maken. We hebben alles in huis alleen de vulling is probleem. We zijn allebei niet echt goed in smaken combineren, waarschijnlijk wordt de taart veeel te zoet waar mijn vader niet van houdt. Wie wil ons uit de brand helpen???

Even een paar tips: hij houdt van pure chocolade en iets fris als citroen, of kersen. Misschien weet iemand van jullie met (een aantal van) deze dingen een aantal vullingen te bedenken? Oh ja, we 'lijmen' de twee helfen aan elkaar met botercr

2

Re: Welke vulling?!

ga naar recepten en dan vullen, daar staan heerlijke vullingen en mogelijke combinaties.
Ik heb laatst net de after eight vulling gemaakt, die is erg lekker, chocola en mint fris!, maar kijk maar eens even naar alle mogelijkheiden. En dan zou ik ook nog even bij ingezonden recepten kijken daar staan ook de lekkertste dingen tussen!succes!

groetjes Ellen

3

Ik zelf doe altijd geraspte citroenschil door de botercreme. En verder iets van jam of vers fruit (bij

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

Ik zou door de botercreme citroenrasp en/of lemoncurd doen en dan een laagje lemoncurd en een laagje chocolademousse. Eventueel nog een crispy chocoladelaagje. Chocola en citroen gaan heel goed samen en door de citroen wordt het niet overdreven zoet.

Laat je nog even weten wat het geworden is?

Groetjes Renske

5

Hee

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik denk dat het zoiets gaat worden als de botercr