1

Onderwerp: Dulce de Leche

Heb vandaag bij de supermarkt een potje Dulce de Leche gekocht van het merk: "Mijn Oma"...nog nooit van gehoord. maar net even een lik uit de pot en het is heerlijk! Vind bebogeen van Calve erg chemisch smaken, maar dit is een blijvertje :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: Dulce de Leche

Moet ik het toch maar eens een keer proberen..........

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Ben het pas ook tegengekomen, maar mijn moeder zei dat ze dat vroeger altijd moest eten op brood en het smerig vond!

Groetjes Renske

4

Ik vond het lekker, echte caramel smaak. Je proeft wel een beetje gecondenseerde melk. Ik vond het lekker. veel zachter dan bebogeen. Misschien is het ook wel per merk anders, kende dit merk ook niet.

5

die verkopen ze bij deen niet.. bij de grote xl ah hebben ze ook al voor me gekeken, maar daar was ie ook niet. bij welke super heb jij het gekocht?

ik maak het zelf van een blikje melk. ook lekker, maar je kunt het geen weken bewaren, bij mij groeide er opeens dons op terwijl ik het 2 dagen daarvoor nog had gegeten.

6

Ik heb dit merk ook eens zien staan en dat was bij de Jumbo

7

Hihi..bij ons in het dorp!!!! Wij hebben een Jan Linders (sinds deze week een supergrote). Ik geloof dat jan linders zelfde assortiment heeft als de Jumbo. Zou daar eens proberen.

8

die hebben we allebei niet in de buurt..

ik heb het gisteren ook gekocht bij c1000

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl