1

Onderwerp: een cup

Misschien hele domme vraag, maar hoeveel is een cup marshmallows :/

2

Re: een cup

1 cup is ongeveer 236 ml. Hoeveel gram dat is? Geen idee, maar er staat genoeg hier op de site. Even zoeken met de zoekfunctie. :Y

Ik stop ze in de maatbeker, beetje aandrukken en dan zie je het wel ongeveer. Daarna weet je wel hoeveel het er waren.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

dank je :)

4

Je moet hier volgens mij niet naar gewicht gaan kijken, maar naar inhoud. 1 cup marshmellows is heel wat anders als 1 cup suiker. Marshmellows wegen niets. Je moet gewoon een koffiemok goed volduwen met marshmellows en dat gebruiken.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Kadohke schreef:

Je moet hier volgens mij niet naar gewicht gaan kijken, maar naar inhoud. 1 cup marshmellows is heel wat anders als 1 cup suiker. Marshmellows wegen niets. Je moet gewoon een koffiemok goed volduwen met marshmellows en dat gebruiken.

kun je met die hoeveelheid een taart bekleden?

6

Ik doe altijd 22 marshmallows, 1 eetlepel water en dat in de magnetron. Gebruik dan bij het mengen ongeveer 1,5 tot 2 bussen (van 250 gram) poedersuiker. Ik kan hiermee de taart bekleden en ook nog wat versieringen mee maken.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

7

denk dat een klein taartje wel moet lukken daarmee. Anders doe je alles x 1,5, dat moet zeker wel lukken. Veel succes....geef mij maar kant en klare...

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

ik smelt altijd gewoon een toevallige hoeveelheid :P en dan is het meestal wel okay :P gewoon poedersuiker blijven strooien totdat het goed is :P

9

Heb zelf 10 mm's met 1 eetlepel water gebruikt. Maakt denk ik dus echt niet zoveel uit.

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

Bedankt voor de tippen dames