Onderwerp: een cup
Misschien hele domme vraag, maar hoeveel is een cup marshmallows
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » een cup
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien hele domme vraag, maar hoeveel is een cup marshmallows
1 cup is ongeveer 236 ml. Hoeveel gram dat is? Geen idee, maar er staat genoeg hier op de site. Even zoeken met de zoekfunctie.
Ik stop ze in de maatbeker, beetje aandrukken en dan zie je het wel ongeveer. Daarna weet je wel hoeveel het er waren.
dank je
Je moet hier volgens mij niet naar gewicht gaan kijken, maar naar inhoud. 1 cup marshmellows is heel wat anders als 1 cup suiker. Marshmellows wegen niets. Je moet gewoon een koffiemok goed volduwen met marshmellows en dat gebruiken.
Je moet hier volgens mij niet naar gewicht gaan kijken, maar naar inhoud. 1 cup marshmellows is heel wat anders als 1 cup suiker. Marshmellows wegen niets. Je moet gewoon een koffiemok goed volduwen met marshmellows en dat gebruiken.
kun je met die hoeveelheid een taart bekleden?
Ik doe altijd 22 marshmallows, 1 eetlepel water en dat in de magnetron. Gebruik dan bij het mengen ongeveer 1,5 tot 2 bussen (van 250 gram) poedersuiker. Ik kan hiermee de taart bekleden en ook nog wat versieringen mee maken.
denk dat een klein taartje wel moet lukken daarmee. Anders doe je alles x 1,5, dat moet zeker wel lukken. Veel succes....geef mij maar kant en klare...
ik smelt altijd gewoon een toevallige hoeveelheid en dan is het meestal wel okay gewoon poedersuiker blijven strooien totdat het goed is
Heb zelf 10 mm's met 1 eetlepel water gebruikt. Maakt denk ik dus echt niet zoveel uit.
Mirjam
Bedankt voor de tippen dames
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » een cup