1

Onderwerp: Kikker/salamander cupcakes ? ? ?

Ik ben van plan om voor de 6de verjaardag van onze zoon een tractatie te maken van cupcakejes met daarbovenop een kikkertje of salamandertje. ( zie de foto)

Nou vroeg ik me af hoe ik het nog verder kan versieren ????

Ik dacht aan een gekleurd rondje ( groen of blauw ? ) en daarboven op zo'n beestje, maar vind dat een beetje kaal.....

Iemand enig idee....? Er blijft niet veel ruimte over namelijk als ik de beestjes erop zet.

http://i34.tinypic.com/2djcqdc.jpg

2

Re: Kikker/salamander cupcakes ? ? ?

Je kan natuurlijk eens proberen om verschillende rondjes te maken en daar een salamander en kikker op te zetten om te kijken wat het leukste kleurencombi is. Verder zou ik hem niet te druk maken. Maar je kan dit pas zien als het erop ligt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Misschien wat gras erop spuiten met groene bc. (spuitmondje van  wilton 233)

4

Wel een heel leuk idee Nathalie, maar ik heb niet zo'n spuitzak enz. voor die wilton tips... :(
Ben nog maar een beginner :o Maar ik kan wel een toef groene botercreme erop spuiten met een gewone denk ik. Dat is wel een leuk idee :)

Kan ik trouwens gewoon groene kleurstof in de botercreme doen ? Zou anders niet weten welk smaakje een groene kleur heeft :/

Bedankt voor de tip ;)

5

Ja hoor je kan ook gewoon kleurstof door de botercreme doen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Je zou mijn spuitmondje wel mogen lenen hoor. Ik gebruik trouwens wegwerp snoepzakken om te spuiten die adaptors passen daar ook in ;)
je kan gewoon de kleurgel dmv een tandenstokker in de bc doen en dan goed mixen. (spinaziebc lijkt me niet lekker :lol:)

7

Nathalie schreef:

Je zou mijn spuitmondje wel mogen lenen hoor. Ik gebruik trouwens wegwerp snoepzakken om te spuiten die adaptors passen daar ook in ;)
je kan gewoon de kleurgel dmv een tandenstokker in de bc doen en dan goed mixen. (spinaziebc lijkt me niet lekker :lol:)

Is dat niet lekker Nathalie? :/ ...jammer...die wilde ik nou net voor je maken :D :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

ik zal dus maar niet smsssen???? :lol: ;)

9 Laatst bewerkt door erika.82 (27-09-2008 22:09)

Je kan ook de ondergrond maken met een cuttlebug reli

10

Hoi Francis,

Je kunt ook cocos kleuren met een beetje groene kleurstof.Het cakeje insmeren met een laagje botercreme en dan door de cocos halen.Daarna een dotje botercreme onder het beestje en op het cakeje plakken.Die cocos geeft een heel leuk gras effect.En het is erg lekker!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!