1

Onderwerp: op zoek naar choco sticks

Hoi allemaal ik ben op zoek naar een taart die ik hier ergens heb gezien...Ik zoek nu al een hele tijd maar kan hem niet vinden. Misschien kan iemand mij helpen. Het was een taart met vers fruit boven op en rondom was het afgewerkt met choco mint sticks ???????
Alvast bedankt.

2

Re: op zoek naar choco sticks

Volgens mij bij de c1000 sowieso...

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

3

En de Aldi volgens mij.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

Ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt,
heb er toen zelf eentje opgeslagen.
Bedoelde je deze:

http://i38.tinypic.com/2b85l4.jpg

Groetjes Laura!

5

hihi, foutje, dacht dat je op zoek was naar de choco mints!

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

6

Harstikke bedankt. Dit is inderdaad de taart die ik bedoel. heb je hem al eens gemaakt ??? en zo ja wat heb je voor vulling gebruikt ???
Bedankt voor alle tips,

Groetjes van Mirjam...

7

Ik heb hem zelf nog nooit gemaakt, maar ik denk dat het wel lekker is om hem te vullen met fruit en chocola, anders krijg je zoveel smaken aangezien er aan de buitenkant ook chocola en fruit zit.

Groetjes Laura!

Je kunt ze ook bij de Lidl kopen!!

9

Jaaaaaa dat is de mijne, de choco-mintsticks komen gewoon van de AH, voor deze taart had ik 5 pakjes gebruikt!!!! Succes ermee!

10

Hoi sjoevy

Ik vind deze taart errrruuuuggg mooi. ik denk alleen dat ik maar 1 laag maak , want het wordt mijn 2e taart (de eerste moet ik ook nog aan beginnen). Welke vulling heb jij gebruikt ???

11

Ik heb een Monatoetje gebruikt, volgens mij was het de yoghurtpudding met stukjes aardbei en framboos. Daar heb ik ook nog wat verse framboosjes overheen gedaan. Erg lekker in combi met al dat verse fruit! Succes met je 1e en 2e taart!

12

Hi Sjoevy, ik heb net jou site bekeken, geweldig mooi, en wat zijn jou taarten netjes afgewerkt, echt oog voor detail. Maar ik wou weten waar je die prachtige borden vandaan hebt, met die stippen.

13

ik gok op ikea  :lol:

14

Je kunt ook stickjes komen bij de Jumbo, daar hebben ze ook witte (smurfensticks)

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!