Onderwerp: Traktatie voor Casper
Afgelopen woensdag was het eindelijk zo ver: Casper werd 6 jaar.
Hij trakteerde o.a. deze Milkywaycupcakes:
Een "kleutermoeder" vond ze zo leuk, dat ze ze voor deze week voor haar zoontje heeft besteld.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie voor Casper
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen woensdag was het eindelijk zo ver: Casper werd 6 jaar.
Hij trakteerde o.a. deze Milkywaycupcakes:
Een "kleutermoeder" vond ze zo leuk, dat ze ze voor deze week voor haar zoontje heeft besteld.
erg leuk gedaan. heb je de diertjes zeldf geboetseerd of met een mal?
Wauw! Super stoer!
mooi gedaan
en even nog een vraagje van een groentje, doe je dan tijdens het bakken een stukje milky way in het deeg?
dank je wel voor het antwoord.
erg leuk gedaan. heb je de diertjes zeldf geboetseerd of met een mal?
Nee hoor, het zijn malletjes!
doe je dan tijdens het bakken een stukje milky way in het deeg?
Zo heb ik het eens geprobeerd, maar dat vond ik geen succes, want het stuk milkyway bleef erop liggen. Ik smelt een aantal mini milky ways (nu voor 24 cupcakes 8 mini's gesmolten) met een klontje boter en voeg het toe aan het beslag. De cake wordt hierdoor heerlijk romig.
ho dat klinkt lekker , ga ik ook eens proberen!
kids zijn namelijk stapelgek momenteel om cupcakes mee te nemen naar school als tussendoortje, heb er deze week gemaakt met een lepel confituur tussen de deeg en dan nog een paar met een lepel choco maar die waren niet echt een succes daar de choco naar onder loopt en er ook langs boven uitkomt!
dank je wel voor de uitleg!
Errug mooi.
Ow wat zijn die leuk zeg, echt een vrolijke beestenboel
Ze zijn erg leuk, mooie malletjes!
Dat ziet er heeeeeeel leuk uit!!!
super leuk gedaan!
Waazinnig leuk!!!!!!!
ho dat klinkt lekker , ga ik ook eens proberen!
kids zijn namelijk stapelgek momenteel om cupcakes mee te nemen naar school als tussendoortje, heb er deze week gemaakt met een lepel confituur tussen de deeg en dan nog een paar met een lepel choco maar die waren niet echt een succes daar de choco naar onder loopt en er ook langs boven uitkomt!dank je wel voor de uitleg!
Wat hebben zij dan een aardige juf... bij ons mag dat niet! ( Of voor iedereen of niemand)
groetjes Sas
Ik had natuurlijk
Hele leuke cc's zeg,mooi gedaan.
yenka schreef:ho dat klinkt lekker , ga ik ook eens proberen!
kids zijn namelijk stapelgek momenteel om cupcakes mee te nemen naar school als tussendoortje, heb er deze week gemaakt met een lepel confituur tussen de deeg en dan nog een paar met een lepel choco maar die waren niet echt een succes daar de choco naar onder loopt en er ook langs boven uitkomt!dank je wel voor de uitleg!
Wat hebben zij dan een aardige juf... bij ons mag dat niet! ( Of voor iedereen of niemand)
groetjes Sas
nemen ze gewoon mee als tussendoortje en ze zitten al in het middelbare , maar ze mochten dit ook in het lagere hoor al hadden die van mij heel vaak de ganse taart mee naar school omdat juf en kids die heel lekker vonden!
jaren later toen ik op dezelfde school pc lessen ging volgen had ik ook taart mee als tractatie voor verjaardag van mij en zag de juffen van de kleuterklassen en ze riepen ohhhhhhh die lekkere taart is hier terug !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie voor Casper