Onderwerp: Cupjes met wit en ietsje pietsje blauw
Cupcakejes gevuld met fruitzacht aardbei:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupjes met wit en ietsje pietsje blauw
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakejes gevuld met fruitzacht aardbei:
Heel mooi!!!
Sjieke eenvoud;ik vind ze erg mooi!
Heel mooi!
Ohh, erg mooi zeg! Rustig en h
Wauw. Mooi! Heel mooi, zo eenvoudig.
mooie cupcakes
Thanks!
He meis,
Je bent weer lekker bezig!! Ik wou dat ik de tijd had!! (jaloers )
Ze zijn echt heeeeel erg mooi!!!
Dikke Kus
superchique zeg ! Heb je een cuttlebug mal gebruikt voor die "streep-bloem-streep" cirkel ? Zo ja welke ? Vind die erg mooi !
Heeeeeeel mooi!
Wat een chique cupcakes. Mooi ook met de reli
superchique zeg ! Heb je een cuttlebug mal gebruikt voor die "streep-bloem-streep" cirkel ? Zo ja welke ? Vind die erg mooi !
Welke streep-bloem-streep bedoel je precies *schaam* (voel me beetje blond)
uhm ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven hahaha Je hebt een paar met 3 pareltjes bij elkaar die en 2 met een opgespoten toefje met een pareltje erin. Ik bedoel eigenlijk gewoon die met die strepen ..... pffff lastig uitleggen terwijl het gewoon makkelijk kan ....
Ik denk dat dtmslingerland het kussenmotief bedoeld
Zo ja dan ben ik ook benieuwd waar je dat kruisje (lijkt geborduurd) mee hebt gemaakt
hihi jaaaaaaaaaa Raven idd, het kussentjesmotief !
hihi jaaaaaaaaaa Raven idd, het kussentjesmotief !
en nu wachten op het antwoord van taartjo ....
en nu wachten op het antwoord van taartjo ....
Daaarrrr ben ik dan..... *tromgeroffel* het kussenmotief is gemaakt met *nog meer tromgeroffel* een patchwork cutter.... (zoek hem meteen ff op in de hebshop....)
LOL dankjewel ! Nog iets voor op mijn verlanglijstje op de beurs ....
oh en ik vergeet nog, doe je die in de fondant voor of nadat die op het cakeje zit ?
LOL dankjewel ! Nog iets voor op mijn verlanglijstje op de beurs ....
Graag gedaan ... en bedoel je de taart en trends beurs? Ik ga ook
oh en ik vergeet nog, doe je die in de fondant voor of nadat die op het cakeje zit ?
Ervoor en dan niet te stevig duwen. Dat had ik op een stuk gedaan en dan worden het losse ruitjes en dat wil je niet hebben. Daarom zit er bij mij bij een stukje ook een beetje jam tussendoor (oeps foutje... maar wel weer wat geleerd)
Misschien kan het ook wel als het er al op ligt.... maar was bang dat dat een grote chaos zou worden met alle kanten oplopende aardbeienjam enzo. Als je opgestijfde bc hebt zou het misschien wel kunnen!?!?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupjes met wit en ietsje pietsje blauw