1

Onderwerp: hamsters en een bal??

A.s. zaterdag viert de dochter van mijn vriendin haar verjaardag. Voor haar verjaardag krijgt ze een hamster. Nu is mijn idee dus om een hamstertaart voor haar te maken, het idee is al helemaal in mijn hoofd, maar nu kwam er nog een ideetje opborrelen, een hamster zit ook wel eens in zo'n hamsterbal, nu is mijn vraag, zou dit te maken zijn met marsepein, want meestal zijn die ballen doorzichtig. Dus hoe kan ik dit nu het beste maken?? Heeft iemand een idee?>

bedankt voor het meedenken.

chanttie57

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: hamsters en een bal??

Misschien een plastic halve bolletje erover heen? Het is te hopen dat het meisje ni

3

misschien een plaatje zoeken van een hamsterbal met hamsters en dan puzzelen

of een echte hamsterbal kopen en die op de taart leggen en dan van marsepein de hamsters maken die erin zitten of erin willen klimmen.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

4

dat is wel een goed idee zeg!! Daar had ik nog niet aangedacht, dus dat komt helemaal goed. Bedankt voor het idee. Ik vind het ook zielig zo';n hamster in zo'n bal, maar goed dit is voor op de taart, en misschien dat ik inderdaad wel iets verzin met marsepein dan kan de echte hamster er in ieder geval niet in. hi hi

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

5

is niet zielig hoor... mijn hamster loopt altijd heerlijk in de rondte bij ons :) je moet alleen een bal hebben die flink groot is waar hij zich in kan bewegen.