Onderwerp: Paardentaart en Doornroosje
Voor twee tweelingzusjes die vandaag jarig zijn, Sylke zit bij 1 van hen in de klas en vorig jaar zat ze nog bij hun broertje in de klas......Ik mocht eerder al een afzwemtaartje maken voor deze meisjes.
De ene helft van de tweeling wilde een paardentaart, want die had ze gezien op mijn site...maar ja om nou exact dezelfde te maken........nee dus...hihihi wel een beetje in dezelfde sfeer gehouden.
gevuld met aardbeienbavarois en bbr, bekleed met chocofondant met marsepein erdoor.
De andere helft van de tweeling wilde graag een doornroosje, volgens de moeder alleen omdat die een roze jurk heeft......:D:D Nou ben ik niet zo'n ster in rechtop staande poppetjes maken, dus heb ik haar maar laten slapen.......tis tenslotte de sleeping beauty....toch ????? Heb even bij Wendy's taarten gespiekt, maar er toch mijn eigen draai aan gegeven.......
Gevuld met een laag bokkepootjescreme en een laag chocolademousse, bekleed met fondant....
Ik heb bewust beide taarten overdwars gedecoreerd zodat het toch een beetje een eenheid is.....vind ik dan he...;)
Bedankt voor het kijken weer dames
Prettig week-end
Liefs
Micky