1

Onderwerp: welke kleur

Ik weet niet welke kleur ik als achtergrond moet gebruiken. als moeder van 2 dochters heb ik geen pokemon ervaring. Nou zag ik op plaatjes zo'n rood/witte bal, is dat een optie? HELP!!!!!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EEP8EOTR-1.jpg

Ik ben trouwens best wel een beetje trots op mijn plaatje.

Groetjes Natascha

Groetjes Natascha

2

Re: welke kleur

Mooi plaatje inderdaad! Ik zou iets van een blauwe achtergrond doen. Misschien de kleur van het shirt van die jongen, maar dan iets lichter?

3

Ik zou voor die rood met witte baal gaan . Als je een ronde taart hebt is dat juist heel gaaf!

4

ik zou de achtergrond blauw of groen doen, of een marmertaart maken, zoals deze. Is goed te doen, eerste de kleuren naar keuze maken, dan steeds om en om in een cirkel leggen als lange rollen, die in het midden samen komen. Goed andrukken en uitrollen. Kost wel meer marsepein of fodant, maar het is wel een bijzonder effect. Je kunt ook een blanke basis doen en daar de rolletjes op leggen en daarna weer uiterollen, dat werkt ook prima. Wat ik ook wel eens doe is een paar kleurtjes uitrollen en het plaatje erbij houden om te zien wat mooie staat....

Succes met kiezen in ieder geval, je plaatje is goed gelukt.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

ik zou denk ik voor een rondetaart ook gaan voor rood en wit, maar vierkante taart voor het blauw van het shirt van het jongetje.

super plaatje trouwens. erg goed gelukt.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

6

Ik dacht ook meteen aan groen. En dan misschien van die stralen in een andere kleur die achter dit duo vandaan "schieten"?

Maar op een pokebal ik ook leuk!