26

Re: 'Donkere' bruidstaart

Ik begrijp wel goed wat je voelt..

Toen ik pas een paar maanden (5 a 6) met mijn vriend had gingen ze met de hele bups op familieweekend naar centerparcs.
Ik mocht toen ook niet mee... het jaar daarvoor had mijn vriend ook een meisje met wie hij net was meegenomen en met wie het een paar weken later weer uit was.. ze wilden dus eerst een soort van 'bevestiging' dat het

27

Jammer dat je niet mee kan inderdaad, maar ook wel begrijpelijk ivm foto's enz.
Wij hebben 7 jaar geleden toen we trouwden een vriend van mijn man (die kende hij al vanaf de kleuterschool) ook niet uitgenodigt omdat het totaal niet boterde met zijn vriendin. Eerst wel hoor, maar later zijn er dingen gebeurd en is het allemaal bekoeld. Ik vond het prima als de jongens nog met elkaar om zouden gaan, maar ik hoefde haar niet meer te zien. En dus wilde ik haar ook niet op onze bruiloft en foto's. We hebben ze toen nog wel uitgenodigt voor het feest 's avonds maar daar zijn ze niet geweest. Van hun kan ook wel begrijpelijk hoor, dat snap ik ook wel.
Maar ik wilde niet iemand de hele dan op mijn bruiloft hebben op wie ik dat moment eigenlijk een beetje een hekel had. Voor mijn man was dat ook moeilijk want die wilde zijn vriend als getuige. De vriendschap is helaas niet meer goed gekomen tussen die twee, wat ik wel raar vind want ze hadden toch rustig dingen met zijn twee

28

je taart is echt heel netjes strak hoor :) mooi gedaan!
je groeit echt als bakster :D

enneh, over dat feest, daar zou ik niet te veel over inzitten, ik snap het dat het niet echt leuk is, en dat elk meisje graag naar een bruiloft wilt, maar op zo'n kleine bruiloft zou je vriend waarschijnlijk iedereen kennen en dus zou je er vaak een beetje verloren bijstaan, enzo...

bovendien ben je nog erg jong toch? jouw kans komt nog wel ;) :P

29

evamaria schreef:

je taart is echt heel netjes strak hoor :) mooi gedaan!
je groeit echt als bakster :D

enneh, over dat feest, daar zou ik niet te veel over inzitten, ik snap het dat het niet echt leuk is, en dat elk meisje graag naar een bruiloft wilt, maar op zo'n kleine bruiloft zou je vriend waarschijnlijk iedereen kennen en dus zou je er vaak een beetje verloren bijstaan, enzo...

bovendien ben je nog erg jong toch? jouw kans komt nog wel ;) :P

:)
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ja ze trouwen (als het goed is ;)) maar een keer! Vandaar een beetje jammer. Ik had er graag bij willen zijn. Maar het is niet zo en daar zet ik me ook gewoon vrolijk overheen nu. Niet al te lang bij stil staan. Want ze mogen me toch wel, gelukkig :)

30

je hebt een prachtige taart gemaakt. En ondanks het feit dat je nog niet bij zo'n familie gebeuren mag zijn, op deze manier laat je absoluut merken dat je er in ieder geval goed bij zou passen.
j ehbt onwisj je best gedaan.
Ik vind het wel jammer. Vind dat er te vaak te veel regels opeens bij bruiloften zijn.

31

Het is natuurlijk jammer, en ik begrijp je teleurstelling, maar geloof me: met die taart zul je heeeeel erg aanwezig zijn! ( Schrale troost, ik weet het, maar toch)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

32

Prachtig zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

33

Mooie taart heb je gemaakt! Super joh!! Maar idd wel jammer dat je er zelf niet bij kan zijn.. snap wel dat dat een beetje zeer doet.

34

Wauw, wat een plaatje van een bruidstaart.

35

om nog heel even op de "foto's te reageren; tegenwoordig scheiden mensen maar af en aan en als ik zo naar mijn eigen trouwfoto's kijk staan er toch zeker 3 paren op die inmiddels geen paar meer zijn maar toendertijd toch echt wel regelmatig bij ons over de vloer kwamen en bovendien al lange tijd samen waren (jaren). Denk dus dat het meer een gevoel is van het klikt of niet en daarom mag iemand wel of niet komen en niet omdat je minimaal ehmm...tsja hoeveel jaar/maanden?? samen bent, waar ligt dan de grens??????

In elk geval vind ik het erg jammer voor je, je taart is super en ik ben erg benieuwd naar de reacties maar die zijn vast erg enthousiast!

Groetjes!

36

Wat geen geweldig mooie taart zeg. Aparte kleurcombi waar ik zelf niet zo snel voor zou kiezen maar wel heel erg mooi moet ik zeggen.
Op deze manier heb je je stempel zeker op de bruiloft gedrukt. Jammer dat je er niet bij mocht zijn maar super van je dat je het bruidspaar dit mooie cadeau hebt gegeven. Wellicht dat je van hun zelf nog een vergoeding voor de onkosten krijgt?!
In ieder geval....Top gedaan! Je kunt trots zijn op jezelf!

Groetjes,
Wendy

Er schijnt altijd wel ergens de zon

37

Mooie taart hoor.
Heb je inmiddels al gehoort wat ze ervan vonden, want ze trouwden vandaag dan toch, of ben ik nu mis ???

Groetjes Margreet

38

Ik vind je taart echt prachtig, de kleuren zijn heel apart maar passen perfect! Een mooi totaalplaatje :thumb:

39

Je hebt een geweldig mooie taart gemaakt en je van je beste kant laten zien.
Je kunt niet anders dan de keus van deze mensen accepteren. Je vriend zal jou op deze bijzondere dag ook wel erg missen. Dit zijn toch altijd van die speciale dagen om eigenlijk samen te beleven en van te genieten.
Heel jammer dat jullie (ook je vriend)  dit moet overkomen.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

40

Ze hadden een hele gezellige dag gehad, bruidegom vroeg in eerste instantie toen hij de taart voor het eerste zag wat het was :lol: Toen hadden ze maar even gezegd dat het een taart was

41

Jaaaa! geslaagd dus! Sta je toch nog stiekum voor altijd op de foto's (nou ja, je taart dan) :D

Nogmaals, ik vind het TOP van je!

Groetjes, Jos

42

Lonestar schreef:

Jaaaa! geslaagd dus! Sta je toch nog stiekum voor altijd op de foto's (nou ja, je taart dan) :D

Groetjes, Jos

Je hart fluitsert, luister goed!

43

Ooo wat een mooie taart, mooie rozen ook :thumb:

44

De taart was in ieder geval pr8ig!!!!! Hun gemis dat jij dr niet was, zo moet je dan maar denken...........En punten heb je in ieder geval wel gescoord!

45

tuurlijk is het niet leuk om niet uitgenodig te worden, ik zou er ook de pest in hebben al zou ik eht niet toegeven hoor. Je hebt een prachtige taart voor ze gemaakt en zo was je er ook iig bij, al was het maar in gedachten ja toch?

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

46

Wat een prachtige kleur en schitterende rozen. Je taart is een plaatje!

Jammer dat je niet op de bruiloft aanwezig mocht zijn.

47

Fantastisch mooie taart, prachtig cadeau!

48

Irma schreef:
Lonestar schreef:

Groetjes, Jos

49

Ik vind het h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Berichten [ 26 tot 49 van 49 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'Donkere' bruidstaart