1

Onderwerp: 'Donkere' bruidstaart

De broer van mijn vriend gaat morgen trouwen. Het is een kleine bruiloft met 20 mensen in het gemeentehuis met naderhand een brunch. Aangezien ze maar 20 mensen uit mochten nodigen en ze mij toen nog niet echt kenden mag ik helaas niet komen :( Baal hier wel erg van eigenlijk.. in eerste instantie vond ik het niet zo erg, maar nu stiekem eigenlijk toch wel, nu het zo dicht bij komt. En als mijn vriend dan ook nog zegt dat hij er zo veel zin in heeft.. nou dan is het echt even te veel.
Maar goed, het is dus een kleine bruiloft, ze hebben niet veel geld, dus had ik aan de ouders aangeboden om als verassing een bruidstaart te maken.
Ze zijn een beetje 'alternatief', lievelingskleuren paars+zwart en dol op chocolade.

Dit is hem uiteindelijk geworden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3QF3NVEO.jpg

Had stiekem misschien wel verwacht dat ik wat van de ouders zou krijgen voor de taart, al is het maar wat vergoeding van de ingredi

2

Re: 'Donkere' bruidstaart

Wat jammer dat je niet mag komen zeg. Lijkt me inderdaad toch wel een beetje vreemd. In ieder geval heb jij je van je beste kant laten zien. Je hebt een mooi & apart taartje voor ze gemaakt. Stijlvol!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

Ik kan me voorstellen dat je toch baalt dat je er morgen niet bij mag zijn! Het is toch een bijzondere dag! Wel onwijs lief aangeboden van jou om ondanks dat je er niet bij zult zijn toch de bruidstaart voor ze wilde te maken (en wat voor eentje!!!), al was een vergoeding wel op zijn plaats geweest!!!

Ik vind de taart errrrrug mooi, echt een plaatje: ze zullen zeer verrast zijn!

Enne: sterkte morgen!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

4

Wat rot zeg dat je niet "mag" komen! Jammer dat je dan niet alle lof over je taart in ontvangst kan nemen, want dat verdien je! Hij is werkelijk prachtig! Keurig strak en toch heel stijlvol ondanks de iets ongebruikelijke kleuren! Leuke foto's ook bij het houthok!
En het siert je geweldig dat je ondanks alles dít voor ze doet! Onwijs lief! Doe mij zo'n schoonzus!
Wie weet ontvang je achteraf nog wel een bedankje! (zou wel op z'n plaats zijn)

Groetjes, Jos

5

De broer van je vriend, dus eigenlijk je soort-van zwager? Apart dat je niet mee mag... En jammer voor je, zeker omdat je zo'n mooie taart hebt gemaakt!! Een plaatje!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Mooie taart zeg!
Wel vreemd dat je niet alsnog mocht komen, ookal ben je er later bijgekomen. wat maakt 1 gast extra nou uit? Lief dat je een taartje voor ze hebt gemaakt.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Echt wel vreemd dat je niet mocht komen, 1 extra maakt toch niet zo uit.
Ze voelen zich nu vast wel schuldig nu jij zo'n prachtige taart voor het bruidspaar hebt gemaakt.
Ik vind het in ieder geval superlief van je :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

8

Nou dan vind ik het wel heel lief van je dat je evengoed een taart voor hun gemaakt hebt!!  Ik geloof dat in mijn geval de relatie met de schoonfamilie nu al tot onder het vriespunt gedaald was hoor! 
Knap dat je nog zoveel moeite doet met zo'n mooie taart!

9

Wat een mooie taart heb je voor ze gemaakt.

Wat vind je vriend er eigenlijk van dat zijn vriendin niet meemag?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Wat een prachtige taart, geweldige kleuren zo bij elkaar.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

11

Erg mooi! Ik ben gek op paars! Vind dit eigenlijk ook wel een 'toegangskaartje' voor de bruiloft...lijkt me het minste.
groetjes Ellen

groetjes Ellen

12

Ze mogen hun mening wel herzien... Mooie bruidstaart, mooie kleur!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

13

Ik zou gewoon meegaan! :-D Wel heel erg raar dat je als vriendin van - niet mee zou mogen, misschien is er gewoon niet aan gedacht om jou apart uit te nodigen en gaan ze er nu zowiezo al vanuit dat je meekomt met je vriend? Is het niet bespreekbaar?

In elk geval vind ik je taart erg mooi geworden en past erg goed bij het paar zelf en daar gaat het om, leuk hoor!

14

wat een plaatje van een taart
en ik vind het super idioot dat je niet eens een vergoeding krijgt of zien ze het als een hun kado van jou en hun broer  dan mogen ze je ook wel uitnodigen vooro het feestje hoor hoe klein ze het ook houden maar goed jij hebt je beste kant laten zien en dat erdiend ook een pluim

15

leuke taart hoor.

anders dan anderen hier kan ik mij er wel iets bij voorstellen dat je niet "mocht" komen. op de trouwfoto's van mijn schoonzus staat ook een exvriendinnetje van mijn man, hij heeft hier achteraf maar 3 maanden of zo iets mee gehad (weet niet meer precies hoe lang, maar was redelijk kort) en trouwfoto's gaan nu eenmaal lang mee als het goed is. ik zou ook alleen maar vaste relaties van mijn kinderen willen op belangrijke foto's of feesten. geen 1dags vliegen om het maar zo te zeggen. ik had er zelf voor gekozen vroeger om naar de bruiloft van mijn zus, mijn toenmalige vriendje ook niet mee te nemen. ik kende hem toen nog redelijk kort en heb uiteindelijk bijna 2 jaar iets met hem gehad. dat wist ik toen nog niet.
en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe lang jij al een relatie hebt met je vriend en of je die familie dus ook al heel goed kent of vaak gezien hebt.... daar zal het ook wel een beetje vanaf hangen denk ik....
dit houd niet in dat ik het niet jammer voor je vindt dat je niet naar een leuk feest kan. natuurlijk is het niet leuk voor je, maar ik snap het wel een beetje...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

jolanda71 schreef:

Hij vond het lastig me te vertellen dat ik niet mee kon.. uiteindelijk heeft zijn moeder het maar gezegd. En proberen uit te leggen dat ze al snel aan de 20 mensen zaten en ja dat ze mij nog niet echt vaak gezien hadden en dat de anderen toch eigenlijk wel belangrijker waren. En ik snap dat ook allemaal wel en dat heb ik toen ook gezegd, ik heb ook gezegd dat ik natuurlijk niet zo belangrijk was als hen en dat ik het niet erg vond. Maar nu begint het toch dat ik het stiekem wel jammer vind! Iedereen aan de voorbereidingen enzo. Ik kom zo'n 2 keer in de week daar thuis en weet bijna zeker dat mijn relatie er nog lang niet op zit! En op de trouwfoto's had ik ook niet gehoeven hoor, stel dat het uit gaat.. dan zitten ze nog wel met die foto's. Dat vind ik dan ook ongepast. Maar de dag zelf meemaken had ik toch wel graag gewild!

17

Ik vind je taart prachtig!
Groetjes, Monique

Ik vind dat je een mooi gebaar hebt gemaakt, om zo'n mooie taart te maken. Kan mij best voor stellen dat het toch even slikken is , dat je vriend alleen gaat. Meid je taart ziet er zo :thumb: uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Diede schreef:
jolanda71 schreef:

Hij vond het lastig me te vertellen dat ik niet mee kon.. uiteindelijk heeft zijn moeder het maar gezegd. En proberen uit te leggen dat ze al snel aan de 20 mensen zaten en ja dat ze mij nog niet echt vaak gezien hadden en dat de anderen toch eigenlijk wel belangrijker waren. En ik snap dat ook allemaal wel en dat heb ik toen ook gezegd, ik heb ook gezegd dat ik natuurlijk niet zo belangrijk was als hen en dat ik het niet erg vond. Maar nu begint het toch dat ik het stiekem wel jammer vind! Iedereen aan de voorbereidingen enzo. Ik kom zo'n 2 keer in de week daar thuis en weet bijna zeker dat mijn relatie er nog lang niet op zit! En op de trouwfoto's had ik ook niet gehoeven hoor, stel dat het uit gaat.. dan zitten ze nog wel met die foto's. Dat vind ik dan ook ongepast. Maar de dag zelf meemaken had ik toch wel graag gewild!

Tuurlijk snap je het allemaal wel maar het is ook heel begrijpelijk dat je er toch ook bij had willen zijn. Sterkte.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Wat een mooie taart! Ze mogen blij zijn met zo'n "nieuwe"schoonzus, zeker als ze nog vanplan is even te blijven :D Ik snap het hele verhaal wel hoor! En natuurlijk is het heel erg jammer, dat je niet mag komen. Ik vraag me wel af of je achteraf nog een  vergoedinkje grijgt, want dat heb je met zo'n beauty van een taart zeker verdient, en dat zou toch een aardig gebaar zijn!

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

21

Wat een prachtige taart, mooie kleurencombi!

Hopelijk komen de ouders van je vriend toch nog met een passende vergoeding, anders heb je het bruidspaar toch wel een behoorlijk cadeau gegeven, terwijl ze voor jou geen plekje konden vinden op hun feestje.

22

supermooie taart!!

Natuurlijk een fantastisch cadeau voor het bruidspaar, ook al kan je er niet bij zijn.
Zo ben je natuurlijk stiekum toch wel aanwezig... Daar kunnen ze niet om heen!
Alleen heb jij er niet zoveel aan, dat is dan wel weer jammer.

23

Geweldige taart...mooie kleuren...maar ik zou het zelf niet voor mijn bruiloft kiezen.

24

Hij is echt super mooi en als ze dit weten mag je zeker komen en ben je waarschijnlijk zelfs V.I.P whaha.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

25

Erg lief, dat je zo'n prachtige taart voor hen gemaakt hebt. Dat zullen ze zeker waarderen. Aan jou zal het niet liggen ;)

Groet, Jolanda