Onderwerp: 'Donkere' bruidstaart
De broer van mijn vriend gaat morgen trouwen. Het is een kleine bruiloft met 20 mensen in het gemeentehuis met naderhand een brunch. Aangezien ze maar 20 mensen uit mochten nodigen en ze mij toen nog niet echt kenden mag ik helaas niet komen
Baal hier wel erg van eigenlijk.. in eerste instantie vond ik het niet zo erg, maar nu stiekem eigenlijk toch wel, nu het zo dicht bij komt. En als mijn vriend dan ook nog zegt dat hij er zo veel zin in heeft.. nou dan is het echt even te veel.
Maar goed, het is dus een kleine bruiloft, ze hebben niet veel geld, dus had ik aan de ouders aangeboden om als verassing een bruidstaart te maken.
Ze zijn een beetje 'alternatief', lievelingskleuren paars+zwart en dol op chocolade.
Dit is hem uiteindelijk geworden:
Had stiekem misschien wel verwacht dat ik wat van de ouders zou krijgen voor de taart, al is het maar wat vergoeding van de ingredi

Ik snap het hele verhaal wel hoor! En natuurlijk is het heel erg jammer, dat je niet mag komen. Ik vraag me wel af of je achteraf nog een vergoedinkje grijgt, want dat heb je met zo'n beauty van een taart zeker verdient, en dat zou toch een aardig gebaar zijn!