26

Re: hoi Bren, heb jij misschien nog tijd....

Aaaah ik vind hem echt h

27

less is idd more, hij is echt superleuk geworden kwebbel , ik krijg dat ff snel niet voor elkaar :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

28

@ Lonestar. blauwe lettertappits uitgestoken en de pearl glansspray uit de webshop er overheen gespoten ;)
@ Lune. doordat je die matras maakt ziet het er best ingewikkeld uit, maar het is een redelijk snelle taart hoor. dat dekentje en die ooievaar had ik al eens eerder gedaan, dus die gingen ineens snel en goed, ik schat in 10 minuten de ooievaar en in een klein kwartiertje het dekentje. ook de lettertappits gingen in een keer goed. dus eigenlijk was het zo gepiept. ik denk dat ik nog het langst ben bezig geweest met het schuiven op de taart om te kijken wat ik waar kon plaatsen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

Wat een lieverd, prachtig gemaakt.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

30

en dan die tappit letters weer zo super gelukt helemaal gaaaaaaaaaaaaaaf je taart

Mooi stukje werk :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

32

Mooi taartje!! Je letters vind ik schitterend!

33

Heel erg mooi zeg!
En lekker hoog!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

34

Doe jij die lijntjes uit de losse pols?! En ik wilde je juist vragen wat je gebruikt om ze zo mooi evenwijdig te krijgen... Knap hoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

35

Adrienne schreef:

Doe jij die lijntjes uit de losse pols?! En ik wilde je juist vragen wat je gebruikt om ze zo mooi evenwijdig te krijgen... Knap hoor!

nou ja, de eerste die ik maak doe ik gewoon diagonaal van hoek naar hoek en dan gebruik ik de ribboncutter zelf als soort van gelijder op de vorige lijn die ik al gemaakt heb. gewoon zo met 1 oog dicht er langs kijken en rollen maar... :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

36

Ik vind hem prachtig!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

37

wat een leuke taart is dat..

Hele leuke taart!!
Dat matraseffect is echt leuk!
En je letters hebben een hele mooie kleur.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

39

Hij is mooi zeg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

40

Dat deukje valt echt niet op hoor. Als je het zelf niet had genoemt dan had ik um ook niet gezien. Het oog valt n.l. echt op het matras het dekentje de ooievaar en de letters die zo mooi glimmen. De bloemetjes op de zijkant passen dr ook helemaal bij en het papier op het onderbord. Pr8ig gemaakt!

41

TaartJo schreef:

Nog klein vraagje: die stempels van de kruidvat... hoe zien die eruit en waar in de kruidvat liggen ze (welke afdeling ongeveer?)

In het schap troepjes en graaien maar.
Bij de trekpleister hebben ze ze ook, daar liggen ze hier tenminste bij de afdeling knutselen/kaarten maken.
Hier waren er eergisteren nog heel veel, vooral kerst was er nog zat.

Groetjes Margreet