Re: hoi Bren, heb jij misschien nog tijd....
Aaaah ik vind hem echt h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hoi Bren, heb jij misschien nog tijd....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
less is idd more, hij is echt superleuk geworden kwebbel , ik krijg dat ff snel niet voor elkaar 
@ Lonestar. blauwe lettertappits uitgestoken en de pearl glansspray uit de webshop er overheen gespoten 
@ Lune. doordat je die matras maakt ziet het er best ingewikkeld uit, maar het is een redelijk snelle taart hoor. dat dekentje en die ooievaar had ik al eens eerder gedaan, dus die gingen ineens snel en goed, ik schat in 10 minuten de ooievaar en in een klein kwartiertje het dekentje. ook de lettertappits gingen in een keer goed. dus eigenlijk was het zo gepiept. ik denk dat ik nog het langst ben bezig geweest met het schuiven op de taart om te kijken wat ik waar kon plaatsen 
Wat een lieverd, prachtig gemaakt.
en dan die tappit letters weer zo super gelukt helemaal gaaaaaaaaaaaaaaf je taart
Mooi stukje werk 
Mooi taartje!! Je letters vind ik schitterend!
Heel erg mooi zeg!
En lekker hoog!
Doe jij die lijntjes uit de losse pols?! En ik wilde je juist vragen wat je gebruikt om ze zo mooi evenwijdig te krijgen... Knap hoor!
Doe jij die lijntjes uit de losse pols?! En ik wilde je juist vragen wat je gebruikt om ze zo mooi evenwijdig te krijgen... Knap hoor!
nou ja, de eerste die ik maak doe ik gewoon diagonaal van hoek naar hoek en dan gebruik ik de ribboncutter zelf als soort van gelijder op de vorige lijn die ik al gemaakt heb. gewoon zo met 1 oog dicht er langs kijken en rollen maar... 
Ik vind hem prachtig!!
wat een leuke taart is dat..
Hele leuke taart!!
Dat matraseffect is echt leuk!
En je letters hebben een hele mooie kleur.
Hij is mooi zeg
Dat deukje valt echt niet op hoor. Als je het zelf niet had genoemt dan had ik um ook niet gezien. Het oog valt n.l. echt op het matras het dekentje de ooievaar en de letters die zo mooi glimmen. De bloemetjes op de zijkant passen dr ook helemaal bij en het papier op het onderbord. Pr8ig gemaakt!
Nog klein vraagje: die stempels van de kruidvat... hoe zien die eruit en waar in de kruidvat liggen ze (welke afdeling ongeveer?)
In het schap troepjes en graaien maar.
Bij de trekpleister hebben ze ze ook, daar liggen ze hier tenminste bij de afdeling knutselen/kaarten maken.
Hier waren er eergisteren nog heel veel, vooral kerst was er nog zat.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hoi Bren, heb jij misschien nog tijd....