1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (17-09-2008 16:54)

Onderwerp: hoi Bren, heb jij misschien nog tijd....

om voor zondag nog een babyshower te maken? ja ik weet dat het nog kort dag is hoor, maar je teletubbietaart was zo geslaagd en nu willen we voor zondag ook een taart. doe maar het zelfde formaat en laten we nu eens de kersenvlaaivulling proberen. dan heb ik gelijk die ook weer geprobeerd. die aardbeien en lemoncurd was ook al zo lekker joh........
nou, vooruit dan maar. verder nog wensen ;) ????
och iets met een ooievaar? lukt dat nog voor die tijd?

http://94.100.114.11/357900001-357950000/357924401-357924500/357924488_5_EnNc.jpeg

ja dus ;)
ik vind het zelf weer een plaatje. alleen een deukje aan de rechteronderkant, zie je in het echt ook wel , maar niet zo erg als op de foto. (raam is aan de rechterkant :O )

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: hoi Bren, heb jij misschien nog tijd....

erg mooi weer! Hoe doe je dat toch!!

groetjes Ellen

groetjes Ellen

3

Mooi!

4

mooi zeg! Hoe heb je het dekentje onder de ooievaar gemaakt? Die is gaaf!

5

Ja hoor en weer lukt het je om zo`n gave taart te maken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

mooi , super en die letters zo mooi !
en dat matras ... super gewoon..

7

TaartJo schreef:

dat idee heb ik ook hier van het forum hoor ;) eerst een onderlapje maken, dan allemaal 4kantjes uitsnijden (3 verschillende kleuren hier) die plak je dan in een patroontje op het lapje. ik heb hierop nog eens gestempeld met de baby stempels van het kruidvat. en dan op de hoekjes nog kleine inkepingen maken om het te laten lijken op een donzig dekentje. en laatje ooievaar of baby maar lekker rusten ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Prachtig!!!
Groetjes, Monique

mooi zeg!!! Altijd weer mooi dat matras effect

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10 Laatst bewerkt door kwebbeltje (17-09-2008 15:43)

ik vind hem wel een beetje kaal, maarja, niet al te veel tijd en eigenlijk vind ik het wel van de less is more ;)
dat matras effect ben ik zelf ook weg van hoor. maakt het  toch gelijk op redelijk eenvoudige wijze iets aparter
ik heb zo veel plezier in deze hobby, heerlijk gewoon. al is het elke keer wel spannend of de mensen het wel leuk vinden wat ik gemaakt heb.

11 Laatst bewerkt door TaartJo (17-09-2008 15:59)

kwebbeltje schreef:
TaartJo schreef:

dat idee heb ik ook hier van het forum hoor ;) eerst een onderlapje maken, dan allemaal 4kantjes uitsnijden (3 verschillende kleuren hier) die plak je dan in een patroontje op het lapje. ik heb hierop nog eens gestempeld met de baby stempels van het kruidvat. en dan op de hoekjes nog kleine inkepingen maken om het te laten lijken op een donzig dekentje. en laatje ooievaar of baby maar lekker rusten ;)

Bedankt voor de uitleg!
M'n handen jeuken om ook een dekentje te gaan maken ;) maar heb geen doel... geen taart om hem op te doen.. haha.
Nog klein vraagje: die stempels van de kruidvat... hoe zien die eruit en waar in de kruidvat liggen ze (welke afdeling ongeveer?)

12

kwebbeltje schreef:

ik vind hem wel een beetje kaal, maarja, niet al te veel tijd en eigenlijk vind ik het wel van de less is more ;)
dat matras effect ben ik zelf ook weg van hoor. maakt het  toch gelijk op redelijk eenvoudige wijze iets aparter
ik heb zo veel plezier in deze hobby, heerlijk gewoon. al is het elke keer wel spannend of de mensen het wel leuk vinden wat ik gemaakt heb.

Nou Brenda, dat heb je weer mooi gefixt! En zo leuk om te lezen dat je zoveel lol hebt in je taart-werk, ik heb dat zelf ook, geweldig vind ik 't! Kan nog lang niet tippen aan de kunstwerken die hier voorbij komen, maar doe hard m'n best. Zo'n geboorte-taart is ook nog een verlanglijstjes-taart. Deze ga ik opslaan als 't mag, dat matras is zo super! Mooi gedaan weer!!!!

"Begin de dag met een dansje..."

13

Less is more, absoluut. Ik vind hem echt onwijs leuk en strak! Ik heb de stempeltjes ook, nu nog wachten op een geboorte in mijn omgeving, haha.
Complimenten hoor, alweer zo'n mooi resultaat!

Groetjes en nog meer bakplezier,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

14

wauw, mooi strak zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

heel leuk, dat matras effect doet het hem echt hoor!

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

16

En dan schud je zoiets even uit je mouw.Echt erg mooi gedaan hoor! Dat matrassen-effect is geweldig. Hoe doe je dat als ik vragen mag?
Doe je dat als de lap al op de taart ligt? En met welk tooltje?

Groetjes Angelique

17

mooi hoor :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

18

Knubje schreef:

En dan schud je zoiets even uit je mouw.Echt erg mooi gedaan hoor! Dat matrassen-effect is geweldig. Hoe doe je dat als ik vragen mag?
Doe je dat als de lap al op de taart ligt? En met welk tooltje?

ribboncutter van de webshop. idd als hij al op de taart ligt, rollen uit de losse hand...

19

erg mooi!

groetjes José

20

Mooi, vooral die bling letters!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

Superleuk zeg :Y
Ik heb net toevallig vanavond ook een dekentje gemaakt voor een geboortetaart, moet alleen morgen nog afmaken. Handig die stempels he?

22

fantastisch vluggertje........

lekker duurt het langst!

23

Heel leuk gedaan Brenda...gaaf effect die matras met een lief dekentje ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

24

Erg leuke taart!!

25

Gaaf joh!
Knap dat je die stiksels zo even "uit de losse pols" erop zet! Welke kleur/dust heb je voor je letters gebruikt? Schitterend!
Je ooievaar ik ook al zo'n poepie!

Groetjes, Jos