Re: [howto] Draak
erg leuk die draak.... ik ga hem binnenkort ook maken,
dank je wel !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [howto] Draak
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg leuk die draak.... ik ga hem binnenkort ook maken,
dank je wel !
Ik heb zo juist de vleugels en de tanden gemaakt, vrijdag of zaterdag de rest afmaken....bedankt voor de duidelijke uitleg.
Elke
Wat een duidelijke uitleg. Als ik het zo lees, moet dit prima te doen zijn. Nu alleen wachten op een gelegenheid om een draakje je maken..... dank je wel!
Altijd blij als ie iemand van pas komt!
De beschrijving staat er weer bij!
Heel erg bedankt Adrienne, ik ga het van de week proberen en als het resultaat om aan te zien is , zet ik de foto op het forum
Ik ben aan het proberen deze draak te maken voor de taart van mijn zoontjes 1e verjaardag... Nu denk ik te zien, als ik heel goed kijk, dat de vleugels zijn gemaakt van twee lagen in twee kleuren...klopt dit? Groetjes
Ik zie wat je bedoelt, maar ik geloof niet dat het echt zo was ( is alweer bijna 2 jaar geleden : het is trouwens wel een erg leuk idee!
bedankt
tja na twee jaar kan ik me voorstellen dat je het niet meer zeker weet! Maar ik heb nu de vleugels in twee kleuren gemaakt, zal hem posten als ie helemaal af is! Heel erg bedankt voor de super howto!!
heb de draak deze week gemaakt, vandaag was het ridderfeest bij men zoontje op school, en de juf vond het wel tof dat ik een kasteeltaart met draak wou maken.
moet zeggen, de draak heeft het niet overleeft, de kids hebben hem onthoofd en ontvleugeld en ontpoot...draak -kids 0-1
draak -ik 2-0 omwille van zen stomme vleugels...wilden niet rechtop blijven, ook al waren ze goed droog, en dun
opgeslagen
zie je wel.........................marsepein!!!!!!
meedoen ? thema circus
mpbart
meedoen ? thema circus
Meedoen? Aan wat? En vooral: met wat?! M'n circusdraak?
Super, deze how-to! Ga ik gauw eens proberen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [howto] Draak