26 Laatst bewerkt door mlensink (18-08-2009 21:00)

Re: [howto] Draak

erg leuk die draak.... ik ga hem binnenkort ook maken,
dank je wel !

27

Re: [howto] Draak

Ik heb zo juist de vleugels en de tanden gemaakt, vrijdag of zaterdag de rest afmaken....bedankt voor de duidelijke uitleg.

Elke

Liefde maakt het onmogelijke mogelijk.
http://www.facebook.com/pages/Cherry-Bl … 1132449936

28

Re: [howto] Draak

Wat een duidelijke uitleg. Als ik het zo lees, moet dit prima te doen zijn. Nu alleen wachten op een gelegenheid om een draakje je maken..... dank je wel!

29

Re: [howto] Draak

Altijd blij als ie iemand van pas komt! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

30

Re: [howto] Draak

De beschrijving staat er weer bij! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

31

Re: [howto] Draak

Heel erg bedankt Adrienne, ik ga het van de week proberen en als het resultaat om aan te zien is , zet ik de foto op het forum :)

32

Re: [howto] Draak

Ik ben aan het proberen deze draak te maken voor de taart van mijn zoontjes 1e verjaardag... Nu denk ik te zien, als ik heel goed kijk, dat de vleugels zijn gemaakt van twee lagen in twee kleuren...klopt dit? Groetjes

33

Re: [howto] Draak

Ik zie wat je bedoelt, maar ik geloof niet dat het echt zo was ( is alweer bijna 2 jaar geleden ;) : het is trouwens wel een erg leuk idee! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

34

Re: [howto] Draak

bedankt

35

Re: [howto] Draak

tja na twee jaar kan ik me voorstellen dat je het niet meer zeker weet! Maar ik heb nu de vleugels in twee kleuren gemaakt, zal hem posten als ie helemaal af is! Heel erg bedankt voor de super howto!!

36

Re: [howto] Draak

heb de draak deze week gemaakt, vandaag was het ridderfeest bij men zoontje op school, en de juf vond het wel tof dat ik een kasteeltaart met draak wou maken.
moet zeggen, de draak heeft het niet overleeft, de kids hebben hem onthoofd en ontvleugeld en ontpoot...draak -kids 0-1
draak -ik 2-0 omwille van zen stomme vleugels...wilden niet rechtop blijven, ook al waren ze goed droog, en dun

Let's have a Cake Good Day !!!

37

Re: [howto] Draak

opgeslagen :D

38

Re: [howto] Draak

zie je wel.........................marsepein!!!!!!

meedoen ?   thema circus   :+  :+

mpbart

39

Re: [howto] Draak

mpbart schreef:

meedoen ?   thema circus   :+  :+

Meedoen? Aan wat? En vooral: met wat?! M'n circusdraak? :think: :+ ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

40

Re: [howto] Draak

Super, deze how-to! Ga ik gauw eens proberen!