1

Onderwerp: mijn eerste probeersels!

Hallo iedereen,
hier een foto'ke van mijn eerste probeersel , ze zijn niet zo mooi of die van jullie
had ook nog fondant gekocht voor roosjes te maken maar heb blijkbaar iets vergeten bijbestellen om er door te mengen om ze iets stevigers te maken!
nu ja ze zijn best lekker en vond de deed ongebakken ook best lekker! ;)

http://i225.photobucket.com/albums/dd46/babbelke/cupcakes-1.gif

groetjes

groetjes yenka

2

Re: mijn eerste probeersels!

ik vind ze er hartstikke leuk uitzien hoor

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Zien er lekker uit :)

4

ik heb ze daarjuist nog gaan opleuken met kleine rode rolroosjes,
dochter  vind ze heel mooi en vooral heel lekker uitzien , ze mag straks proeven hihihi

groetjes yenka

5

zijn leuk hoor! maar dit is geen fondant wat je er op hebt gedaan. misschien vloeibare fondant. daarvoor heb je rolfondant nodig, of marsepein wat ik zelf lekkerder vind smaken en werken.
kijk maar in de webshop, je koopt het per kilo.

6

wat ik er heb opgespoten is botercreme die roosjes in fondant heb ik erna nog gaan opzetten, kleine rode rolroosjes en dan nog paar met een groter roos van zo uitsteker met 5 blaadjes!
vond het bakken en gepruts heel leuk , alleen heb ik geen foto gemaakt met de roosjes erop, mss morgen eens doen!

bedankt allemaal

groetjes yenka

7

Ziet er nu al leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

zoals beloofd nu met roosjes maar het aantal is al heel wat minder ;)
kids vonden ze hmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk mama!
mag je nog maken hoor!

http://i225.photobucket.com/albums/dd46/babbelke/cupcakeroosjes.gif

groetjes yenka

9

Ziet er prima uit! (Ik kan me voorstellen dat je niet wilde wachten met roosjes uitproberen, maar ik vond ze persoonlijk zonder roosjes zeker zo leuk!)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

ik vind het super dat je roosjes kan maken, lukt mijn nog niet zo.... Ik vind de fondant uit de shop zachter dan die ik in de koookwinkel in hilversum had gekocht, dus even lastig want het plakt meer. Leuk he lekker uitproberen ?!