1 Laatst bewerkt door TaartJo (13-09-2008 21:33)

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart

Na een hoop stress is hij dan toch af gekomen :D en show ik jullie vol trots mijn eerste bruidstaart (foto's helaas niet zo mooi, snel met telefoon genomen, foto's van fotograaf volgen):

http://lh3.ggpht.com/jlugthart/SMwg5un81UI/AAAAAAAAAns/SNPQKTyx1hw/s512/photo.jpg

http://lh6.ggpht.com/jlugthart/SMwg5ocTzeI/AAAAAAAAAn0/UXkPsrAFKBA/s512/photo%282%29.jpg

Bovenste drie taarten zijn gevuld met champagnecreme en verse aardbeien, afgesmeerd met bc.

Een na onderste taart is gevuld met lemoncurd, mona citroenkwarktaart toetje en afgesmeerd met citroenbc.

De onderste is een chocoladecake gevuld met kersenvlaaivulling en genache, afgesmeerd met chocobc.

Ik heb de taart gedecoreerd met de linten en bloemen van het bruidsboeket. Bovenop staat een bruidspaartje in een gondel.

De bruid (ikzelf ;)) was er erg blij mee :D:D:D
En het regende echt complimenten!! Over uiterlijk en ook heel veel over de smaak. Die champagnecreme is echt een topper. En de chococake ook altijd weer (dat is echt mijn top recept!!!!).

Moet er nog even een eervolle vermelding bijzetten:
dank aan mijn vent die alles heeft staan mixen met de handmixer, zonder hem was dit echt niet gelukt ;)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Tips zijn welkom.

2

Re: Mijn eerste bruidstaart

Dat heb je mooi gedaan zeg! En nog gefeliciteerd met je huwelijk.

Groetjes, Sylvia

3

Mooi!!!!!!!!!!!!!!!! En natuurlijk: gefelicteerd!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Erg mooi en gefeliciteer!!!

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

sylvia bvg schreef:

En nog gefeliciteerd met je huwelijk.

Dank je :D

6

Wauw, naast alle stress van de bruiloft ook nog "even" je eigen bruidstaart maken!!! En wat voor eentje!! Heel erg mooi!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

7

WOW ! Echt mooi gelukt hoor en dat voor de eerste, dat beloofd nog wat!
Wel fijn dat de bruid er blij mee was :-D

Gefeliciteerd!

8

chadyl schreef:

Wel fijn dat de bruid er blij mee was :-D

;) hehe ja dat scheelt weer he :)

Dorieke schreef:

Wauw, naast alle stress van de bruiloft ook nog "even" je eigen bruidstaart maken!!! En wat voor eentje!! Heel erg mooi!

De echte bruiloft was 28 augustus in Venetie (vandaar die gondel bovenop). Maar de stress was er inderdaad wel!!! En ook veel meer dan ik had verwacht.
We hadden eerst alleen een feest in gedachte, lekker simpel aanpakken, uiteindelijk is het een super uitgebreid feest geworden en zijn we nog voor een fotoreportage op pad geweest en al.

Nadat de taart opgebouwd was, moest ik meteen m'n jurk in. Heb de taart met m'n haar al in de krul en opgestoken afgemaakt :D Wel erg leuk om te doen hoor!

9

gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Je taart is een beauty geworden.

10

Wauw ! Gefeliciteerd met je huwelijk. 28 augustus is een mooie trouwdag   ;) Wat leuk, dat je je eigen taart hebt gemaakt en dan ook nog eens zo'n mega grote en lekkere taart! Toe maar met zoveel lagen en zoveel verschillende smaken. Helemaal terecht, dat je veel complimentjes kreeg. Het ziet er voortreffelijk uit.

Groet, Jolanda

11

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!En wat een prachtige bruidstaart :Y
Wat een werk om te doen voor je eigen bruiloft!Maar het resultaat mag er zeker zijn.

groetjes mariska

12

ten eertste gefeliciteerd met jullie huwelijk en ten tweede wat prachtige bruidstaart daar mag je zeker trots op zijn :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

13

Wat een mooie taart. Pfoe je hebt jezelf (en je man) wel wat op de hals gehaald om voor je eigen bruiloft je eerste bruidstaart te bakken. Je hebt zowiezo onwijs veel te doen en stress en dan ook nog zo'n taart en met een handmixer! Die heeft wel uren gemaakt, zullen we maar zeggen.
Mixer als bruidscadeau?

Alsnog van harte gefeliciteerd en heel veel liefde, geluk en bakplezier,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

14

WOW je eigen bruidstaart! Dat zou ik dus nooit aandurfen!!

15 Laatst bewerkt door lotils (14-09-2008 08:06)

Wekelijk prachtig, mijn mond valt ervan open! En dat allemaal zelf gedaan in de dagen voordat je ging trouwen???p.s. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!

16

Schitterende taart.
Gefeliciteerd met jullie huwelijk.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

17

Knap hoor! en ziet er toppie uit.

Hoi,

Wat een geweldige taart en wat een geweldige samenwerking (nu al).
Ik wens jullie heel veel geluk toe! Dat zit vast wel goed.

19

Zo, knap hoor dat je je eigen bruidstaart ook hebt gemaakt, maar inderdaad ook leuk om te doen!
Hij is echt heel mooi, je gondeltje is ook zo lief!

20

Annemiek schreef:

Mixer als bruidscadeau?

Helaas niet gehad... maar wel geld ;) lijkt me wel een goede aanschaf.

Bedankt voor alle reacties en felicitaties!

Vergeet helemaal mijn beste vriendinnetje te bedanken... die heeft het gondeltje, bruidspartje en gondeliertje namelijk helemaal goud geverfd, wat ook een heel gepriegel was. Ze zit hier ook op het forum dus meis als je het leest:
BEDANKT!!

21

Gefeliciteerd!

Je hebt er een prachtige bruidstaart van gemaakt :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

22

Prachtige taart!! En gefeliciteerd met jullie huwelijk

Groetjes Mariëlle

23

Wauw zeg, zo'n grote bruidstaart en dan ook nog voor je eigen bruiloft gemaakt! Petje af!

24

prachtig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

25

Dat heb je werkelijk hardstikke goed gedaan,een hele mooie stapel en een leuke kleur,staat top.
Gefeliciteerd met je huwelijk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl