1 Laatst bewerkt door dabloozie (12-09-2008 16:30)

Onderwerp: Ben al druk aanwezig sinds maandag, maar wie ben ik eigenlijk ;0)

Hoi hoi,

Ik ben Dannielle (Daan) 30 jaar en woonsamen met mijn partner, dochter Lorelai Madelief en 2 knettergekke katters in Zaandam. Aankomende febr. zal ons gezin uitgebreidt worden met nog een klein lief meisje.

Door jullie enthousiasme en prachtige taarten heb ik me laten aansteken. En ik hoop echt voor mijn dochters verjaardags iets speciaals te kunnen maken/ bakken zodat het echt een speciaal tintje krijgt.

Vandaag mijn eerste proeftaart gemaakt. En al zeg ik het zelf ;0) Hij is niet super slecht Op naar de volgende taarten, maar dan voor echt plubliek.

Ojaaa vanavond maar ff proeven of ze ook lekker zijn hahahaha. En het stomme is.... zowel mijn partner als ik houden niet van taart. Er zullen duzz heel wat proefkonijnen worden gezocht voor mijn bakstels.

2

Re: Ben al druk aanwezig sinds maandag, maar wie ben ik eigenlijk ;0)

welkom hier op dit forum ben erg benieuwd naar je proeftaart.... en je bent niet de enige hoor die niet van taart hou ;) ik hou er dus ook niet zo van mijn vriend wel dus die krijgt ook nog wel is de restjes :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Welkom op dit oer gezellige forum :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Welkom en wat voor een mooie naam heeft je dochter ! Ik heb ook een madelief er tussen zitten.

5

Welkom op dit gezellige forum. Veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.