Onderwerp: Mijn taarten van de afgelopen tijd
Heb even gezocht en kon wel wat vinden.
Ook ik heb een barbietaart gemaakt, heel veel hulp gehad van Sandra, onder andere een vorm geleend van haar, heel handig!!! Tnx
Hier het resultaat:
Heb ook nog een pokertaart gemaakt, was niet helemaal tevreden omdat het een beetje te groot uitgevallen was, maar de pokerverslaafde vond hem te gek!!!
Hier het resultaat:
Heb ook nog een bloemen en vlindertaart gemaakt met haar naam als het logo van Kuss, ben er echt heel trots op want dit was de eerste keer dat ik vlinders van Icing had gemaakt, en met groot succes!!!
Hier het resultaat:
Ook nog 2 meptaartjes gemaakt voor mensen die elk jaar een taart bij mij bestellen. 1 met kabouter plop en 1 met mega mindy.
Hier het resultaat:

Zo nu ik ze plaats zijn het er toch nog wel meer dan dat ik had verwacht! hahaha.
Ik heb voor de 20ste een taart met het thema boederij ddus dat is erggggggggg leuk!! En voor die week daarop het ik een taart met puzzelplaatje van Assepoester erop. Ben erg benieuwd of ik het nog niet verleerd ben maar het zal wel goed komen denk ik zo!!
Vergeet bijna de allerbelangrijkste, mijn eigen bruidstaart, was helemaal te gek en er zit een champagne vulling in, mmmmmmm
Hier het resultaat:
Bedankt voor het kijken allemaal!