1 Laatst bewerkt door ayelle (06-09-2008 23:14)

Onderwerp: Ik ben Karin aka Ayelle

Hallo Allen,

Ik kwam hier via een mailtje ivm de bruidstaart die ik nodig heb voor mijn
low-budget bruiloft (wegens omstandigheden, zie het topic hierover), zelf hobby ik in de zin van kaarten maken voor Pink Ribbon en om te ruilen (atc's), en ik bakte ook altijd graag, wel heel basic en simpel...(nog) maar momenteel kan ik niet bakken omdat we alleen een combimagnetron hebben die niet stabiel wordt qua warmte...:nooo

Maar hier de verdere info over mij:

Karin dus, 25 jaar, woonachtend in Heerenveen (Sinds december afgelopen jaar) met mijn liefie (aanstaande) Michel (30 jaar) en ons kleintje Philip (een syberische boskat O-) )
Kom oorspronkelijk uit Utrecht.

Ik zou hier dolgraag als super beginner willen leren mooie dingen te maken! En hoop dat de mogelijkheid hier ook is, aangezien hier vreselijk veel moois te zien is en heel veel "pro-gesprekken" (in mijn ogen) plaatsvinden waar ik nog geen koek  :P
van gegeten heb.

Tot op het forum.
Liefs,
Karin
ps; meer weten? vraag het gerust!

Getting married march 17th 2009...

2

Re: Ik ben Karin aka Ayelle

Welkom op het forum Karin. Ik had je andere berichtje gelezen en dat is toch best wel even heftig.
Hopelijk is er iemand die voor jullie een supermooie taart kan maken.
Aangezien je toch de interesse wekt om met gedecoreerde taarten aan de slag te gaan, heb ik een ideetje.
Ik weet niet of je moeder nog mobiel is en de kracht heeft om iets te doen, maar misschien is het zelfs een leuk om samen met je moeder de bruidstaat te maken, dmv een workshop ofzo. Er zijn geneog meiden die dit doen, en zelfs op locatie eventueel.
Ik weet niet of ik nu te persoonlijk wordt en of ik je verdriet doe met mijn idee, dat is namelijk helemaal niet mijn bedoeling. Ik dacht er gewoon aan hoe mooi dat zou zijn.
Succes!

3

lief van je! helaas heeft mijn moeder geen kracht meer in haar armen door de ziekte, waardoor ze weinig meer kan. (zenuwpijn/blokkade)
EN we wonen 200 km van elkaar vandaan, beide geen rijbewijs/auto... maar het had een heel leuk idee geweest!

Getting married march 17th 2009...

4

Welkom hier ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Heb je berichtje nog niet gelezen...ga ik zo gelijk even doen!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image931.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

wat leuk dat je je ook voorstelt en zelf ook van plan bent om te bakken!!
Ik had al gezien dat je ook deelnam aan die discussie.

Heel veel plezier met bakken en ik wens je een overweldigende mooie bruiloft toe.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs