Onderwerp: Hallo allemaal
Graag stel ik mijzelf even voor: mijn naam is Alexandra, 38 jaar, interieurstyliste, getrouwd en in het bezit van een schat van een labrador, mijn meissie.
Ik verzorg al lange tijd high-tea's en picknicks voor vrienden en bekenden en ben nu bezig met het opstarten van een cateringservice op dat gebied. In de afgelopen jaren heb ik ook aardig wat 'gewone' taarten gebakken. Een paar weken geleden waren we in New York op vakantie en daar heb ik twee boeken gekocht met waanzinnige taarten erin. Kan ik ook!, dacht ik. Dus ik (met mijn grote waffel) heb aan mijn schoonzusje, wiens 2 kids a.s. zaterdag jarig zijn, aangeboden om een leuke taart voor haar te maken, zij mocht kiezen. Ze heeft gekozen voor een Sticky Kameleon taart (voor 27 personen) en taartjes in de vorm van blokken voor in totaal... 75 personen. Oepss..... Omdat ik (juist) niet af wil gaan tegenover familie heb ik gezegd: ja hoor, doe ik wel...
Enfin, de taarten liggen klaar om morgen gesneden en versierd te worden, voor de sticky kameleon heb ik vrijdag uitgetrokken. En wat heb ik al veel gehad aan dit forum! Het recept voor biscuit is veeeeel lekkerder dan het recept dat ik zelf had (Engels, dus cake, lood- en loodzware cake...). Enfin, jullie weten het niet, maar heel erg bedankt voor alle hulp, ik heb de afgelopen twee dagen aardig wat uurtjes als gast op dit forum doorgebracht (ja, dat was ik!).
Wish me luck en ik hoop snel zinnige bijdragen aan dit forum te kunnen leveren!
Groetjes,
Alexandra