1

Onderwerp: NAC taart!

Mijn vriendin heeft een hele schattige zoon, die jarig is zaterdag! En natuurlijk heeft Debbie een taart beloofd, hij wilde een voetbaltaart. Een NACTAART (tja ja wat anders he als je in Breda woont!) Dus ik zeg: tuurlijk schat, maak ik voor je! Nu kan ik tot mijn grote ergernis nergens aan een geschikte maat logo komen! heb alles al afgezocht! oke de kleuren, tja das makkelijk Geel en Zwart, maar de rest! HELP ME!!!! hahaha! Het moet natuurlijk wel een stoee taart worden, wat nu?????????

Re: NAC taart!

als je op google NAC intikt en dan op afbeeldingen kijkt misschien. leuk trouwens, nog iemand uit Breda.

Groetjes Miranda

heb even voor je gekeken. http://images.google.nl/images?q=nac&am … amp;tab=wi

Groetjes Miranda

heb je effies een mailtje gestuurd...van uit etten! hahahah

5

En wat de betreft de maat van het logo: ik kopieer en plak het plaatje naar Word en vul dan via 'figuur opmaken, tab grootte' de gewenste breedte of hoogte in (niet allebei, omdat de verhoudingen anders wijzigen). Zo heb je het plaatje in de maat die past bij je taart.
Het wordt wel iets vager, maar is meestal goed genoeg om goed uit te knippen en te puzzelen (bij mij)
Als het niet lukt, dan mail je maar even :)

Succes!

Groetjes, Marielle

6

Thanxxxxxxx! jullie zijn geweldig! en jullie wonen allemaal zo dichtbij!!! das wel leuk!

7

leuk ideetje zeg....

ben nog op zoek naar een geschikte taart voor mijn zoontje's 6e verjaardag... en 3 maal raden waar hij fan van is ;)

Groeten Nathasja
Nee hoor dokter, ik ben niet ziek... ik ben gegrepen door het "Taartvirus"