Onderwerp: Art Nouveau

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Art Nouveau
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

IK hou niet zo van deze stijl, maar ik vind m toch wel erg gaaf!!!
Ja daar is ie!!! Wat is ie mooi!!! Mooie kralen trouwens 
ja, zeker voor een bruidstaart erg chique en mooi, ik "zie" al wel hele mooie taarten hieruit voortkomen 
Ik vind hem prachtig!
Ja daar is ie!!! Wat is ie mooi!!! Mooie kralen trouwens
Hi hi, wat een opmerkzaam oog!
Ik heb gehoord wat een ellende het was om te maken, maar het resultaat is inderdaad wel mooi. Ik zag 'm in Ahoy in
ik vind het heel erg mooi!
oooooooooooooo gewedig wat mooi
Vind deze tarat ook schitterend,mooi al dat goud.
Prachtig!
Ik had wel zo'n bruidstaart willen hebben hoor!
Groetjes, Jos
heeeeeel erg mooi, is deze cutter echt zo lastig ???
Heel mooi en chique.
Wat een schoonheid!!!
In 1 woord.... GEWELDIG!
Jammer dat het deze niet wordt, ik vind hem harstikke mooi voor een bruidstaart 
ohh ik vind hem wel mooi.............
aar begrijp ik nou goed dat je met deze "cutters" enkel de lijntjes erin drukt en dat je de rest met een mes moet uitsnijden ?????
ohh ik vind hem wel mooi.............
aar begrijp ik nou goed dat je met deze "cutters" enkel de lijntjes erin drukt en dat je de rest met een mes moet uitsnijden ?????
Inderdaad, als je het niet te dik uitrolt, kan je het fondant er om heen weg trekken, maar de drie binnenste stukjes moet je er uitsnijden. En dat met die krullen is lastig, vooral omdat het van die dunne stukjes zijn. Dan moet je het ook nog eens er op zien te plakken (begrijp je het nog) 
Micky schreef:ohh ik vind hem wel mooi.............
aar begrijp ik nou goed dat je met deze "cutters" enkel de lijntjes erin drukt en dat je de rest met een mes moet uitsnijden ?????Inderdaad, als je het niet te dik uitrolt, kan je het fondant er om heen weg trekken, maar de drie binnenste stukjes moet je er uitsnijden. En dat met die krullen is lastig, vooral omdat het van die dunne stukjes zijn. Dan moet je het ook nog eens er op zien te plakken (begrijp je het nog)
Jemig......................ik denk nog maar even na voor ik ze bestel....kweet niet of ik zoveel geduld heb...:D
Caroline what a very sophisticated cake!!
Vind het echt wel een hele mooie chique taart.
Heb hem ooit (tijdens een cursus bij het acds) al eens op een zwarte ondergrond gezien en dat was ook heeeeeeel erg mooi.
Eigenlijk gebruik je de patchworkcutters met mexican paste en dat werkt echt veel beter. Heb deze uitsteker zelf ook en dan hoef je de stukjes er echt niet uit te snijden.
Prachtig gemaakt.
Dat ziet er erg mooi uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Art Nouveau